Összecsukható masszázságy Lipt D-05, narancss | velvesa.hu

Masszázságy Lipt® D-05

Masszázságy Lipt® D-05 Narancssárga
Masszázságy Lipt® D-05 Bézs
Masszázságy Lipt® D-05 Kék
Masszázságy Lipt® D-05 Türkizzöld
Masszázságy Lipt® D-05 Fekete
Masszázságy Lipt® D-05 Narancssárga
Masszázságy Lipt® D-05 Narancssárga
Masszázságy Lipt® D-05 Narancssárga
Masszázságy Lipt® D-05 Narancssárga
Masszázságy Lipt® D-05 Narancssárga
Masszázságy Lipt® D-05 Narancssárga
Masszázságy Lipt® D-05 Narancssárga

Masszázságy Lipt® D-05

44 550 Ft
37 125 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
44 550 Ft
37 125 FtÁFA nélkül

Rendelkezésre áll egy pillanat alatt

A Lipt D-05 masszázságy felhasználható, mint egy mozgatható munkaasztal, ennek köszönhetően pedig bárhol kéznél van, ahol szüksége van rá. Ezen vitathatatlan előnye által adott a sokoldalú felhasználása is – az általános, masszázsszalonokban történő felhasználáson kívül, kitűnő szolgálatot nyújt azon masszőrök számára is, akik látogatják az ügyfeleiket. Ezen terméket szintén felhasználhatják a sportmasszőrök is, akik magukkal vihetik a versenyekre vagy a különböző sporteseményekre is. A további felhasználás lehetőségei, a kozmetikai székben vagy a vizsgálóágyban rejlenek. A szerkezet minőségi bükkfából kerül legyártásra, ami nagyon könnyű, s egyúttal megfelelően stabil. A megfelelő szilárdságot és stabilitást növeli az acélhuzalok rendszere is. A szétnyitás és összecsukás nagyon egyszerű, ami egy kis gyakorlattal a masszőrnek nem tart tovább egy fél percnél sem.

“

Beállítás a szükségletek alapján

A praktikus facsavarok lehetővé teszik az ágy igényelt beállítását szerszámok nélkül is. A magasság 62 cm-től 84,5 cm-ig változtatható. Nyolc előre beállítható pozícióból választhat, 3,2 centiméterenként és a gyorskapcsoló mechanizmusnak köszönhetően beállítható a fejtámla pozíciója is. Az arcnyílás fedéllel takart, amely szükség esetén egyszerűen eltávolítható.

“

Minőségi műbőr és magasszintű kényelem

A masszázságy felülete, minőségi műbőrrel kárpitozott, aminek köszönhetően tökéletesen tisztán tartható. A masszázságy különböző színkivitelben érhető el. Az ügyfél kényelme érdekében a bélés magas sűrűségű és 4 cm vastagságú molitánhabbal van ellátva, tehát nagyon kényelmes. Az új szerkezeten a deszkalapok kivágottak, ami nagyobb helyet biztosít a masszőr számára és megfelelő hozzáférést az arcmasszázs végzéséhez. Természetes, hogy a Lipt D-05 termék lábai, csuszásellenes gumi alátéttel vannak ellátva.

Gazdag tartozékok és egyszerű szállítás

Magán, a Lipt D-05 masszázságyon felül, a termék árában további tartozékokat is kap, amelyek az alapvető masszázsfelszerelések közé tartoznak - fejtámla, fejtámla tartó, kartámasz és oldalsó kartámaszok. Minden tartozék leválasztható és a szállításhoz, közvetlen a masszázságy belsejében található térbe helyezhető. Az ágy egyszerűen összecsukható és egy praktikus hordtáskába helyezhető, amelyet, mint egy utazási kiegészítőt vásárolhat meg. A táska megbízhatóan megvédi a műbőr huzatot és mindent megfelelően egyben tart. Természetes ezen minőségi termék számára a kétéves jótállás is.

Méretek szétnyitva

Szélesség

70 cm

Szélesség kartámasszal

97,5 cm

Szabályozható magasság

62 - 84,5 cm

Hosszúság

195 cm

Hosszúság fejrésszel

226 cm

Méretek összecsukva

Szélesség

97,5 cm

Magasság

70 cm

Vastagság

17,5 cm

Egyéb paraméterek

Habszivacs vastagsága

4 cm

Teherbírás dinamikus

130 kg

Teherbírás statikus

250 kg

Súly tartozékok nélkül

14,2 kg

Súly tartozékokkal

15,9 kg

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Kérdése van a termékkel kapcsolatban?

Kérdezze szakértőnket

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació