NOVA rezgő masszázspisztoly | velvesa.hu

NOVA rezgő masszázspisztoly

NOVA rezgő masszázspisztoly Fekete
NOVA rezgő masszázspisztoly Ezüst
NOVA rezgő masszázspisztoly
NOVA rezgő masszázspisztoly
NOVA rezgő masszázspisztoly
NOVA rezgő masszázspisztoly
NOVA rezgő masszázspisztoly
NOVA rezgő masszázspisztoly
NOVA rezgő masszázspisztoly
NOVA rezgő masszázspisztoly

NOVA rezgő masszázspisztoly

45 869 Ft
38 224 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
45 869 Ft
38 224 FtÁFA nélkül

3 rezgésszint a pihenés és az egészség érdekében

A rezgő pisztollyal végzett masszázs serkenti az izmokat és előkészíti a teljesítményre. Az első szint percenként 1800 impulzus ideális az edzés előtti bemelegítéshez vagy klasszikus masszázs előtt. Növeli az izmok vérellátását és aktiválja azt. A második szint 2400 impulzus alkalmas a fáradt és összehúzódott izmokra és fasciákra. Megfelelő sportteljesítmény után, valamint mozgásszegény életmód és helytelen mozgási szokások okozta izomfáradtság és merevség esetén. A masszázspisztoly ellazítja az egész myofaciális rendszert, enyhíti a fáradt, merev izmok és a fascia fájdalmát. Az izmok gyorsabban regenerálódnak. A mély izommasszázst a rezgés harmadik fokozata biztosítja - akár 2900 impulzus percenként. Hatása hasonló a klasszikus masszázséhoz, azonban sokkal gyorsabb. Az izmok vérbősége nő, a nyirokrendszer jobban működik. Rendszeres masszázs segítségével teljes izomfeszesítést érhet el, csökkentheti a zsírszövetet és növelheti ellenálló képességét.

“

Nagy teljesítményű, csendes

Amplitúdó 12 mm-ig, az izom rezgése 80 mm-ig, percenkénti 2900 impulzus frekvencián. Nagy teljesítményű, csendes (<45 dB) rezgő masszázskészülék, amellyel egy akkumulátor feltöltéssel napi 20 percig masszírozhat akár 27 napig egymás után (1. rezgésszint). Az akkumulátor mindössze 2,5 óra alatt teljesen feltöltődik. A készülék extrém körülmények között is működik -20 ° C vagy 60 ° C hőmérsékletnél. Nagy teljesítményű, brushless motor, 18650-es lítium-ion akkumulátorral, rövidzárlat, túltöltés és túlzott lemerülés elleni védelemmel, kevesebb mint 20% -os kapacitásveszteséggel 500 töltési ciklusonként.

“

Innovatív kiegészítők

Hét masszázsfej a célzott masszázshoz a test minden részén.

  1. Villás fej a csigolyák masszírozására
  2. Töltény fej a tenyér és a talp aprólékos masszírozására
  3. Gyűrűs fej a nagyobb izomterületekhez (hát, nyak, kar, comb, vádli)
  4. Légpárna a kisebb izmok és területek (hát, nyak, váll és kar) kíméletes masszírozására
  5. Gömbölyű fej a nagyobb izomrészek (comb, fenék, hát, trapéz) masszírozására
  6. Lapos – kerek fej a nagyobb izomcsoportok (fenék, csípő, comb) alapos masszírozására
  7. Ívelt fej azokra a problémás területekre, amelyek felületén nagyobb a zsírtartalom (has, fenék, csípő, kar)

A rezgő pisztollyal végzett masszázs során néha akaratlanul is megérintjük a csigolyák vagy csontok kiemelkedéseit. Ezek az ütések kellemetlenek akár fájdalmasak is lehetnek, ezért a készülékhez tartozó masszázsfejek puha gumivégződésekkel vannak ellátva.

“

Praktikus csomagolás

A rezgő pisztoly nejlon tokba csomagolt, minden tartozékával együtt. Minden masszázsfejnek, pisztolytestnek akkumulátorral együtt és a töltőnek megvan a helye a tokban. A nejlon tok praktikus, könnyű, de erős, könnyen tisztítható és védi a rezgő pisztolyt és tartozékait a portól, szennyeződéstől és sérülésektől. A tok szíjjal van ellátva - fogantyú a könnyű hordozhatóság érdekében.

“

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Kérdése van a termékkel kapcsolatban?

Kérdezze szakértőnket

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació