Az áru visszaküldése és reklamáció
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, ha az árut a kézbesítéstől számított 14 napos törvény szerinti határidőn belül kívánja visszaküldeni, még reklamáció esetén is. A kialakult helyzetet Önnel együttműködve igyekszünk a lehető leggyorsabban és a legjobb tudásunk szerint megoldani, hogy Ön elégedett legyen.
Az egész folyamat sokkal egyszerűbb, ha kéznél van a megrendelés száma, az Ön elérhetősége (keresztnév, vezetéknév, telefonszám és e-mail cím), vagy átvétel esetén annak a helynek a címe, ahol az árut át kell venni.
Az áru visszaküldése
Az e-shopban vásárolt árut az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően. Kérjük, előzetesen vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen adunk tanácsot, és kiválasztjuk az áru visszaszállításának legkényelmesebb módját. Az áru visszaküldésének szállítási költségét csak abban az esetben fedezzük, ha az áruval együtt a Problémamentes visszaküldés kiegészítő szolgáltatást is megvásárolta.
Garanciális igény
A reklamációkat a 2 éves garanciális időszakon belül a lehető leggyorsabban kezeljük. Vegye fel velünk a kapcsolatot, szükségünk lesz a hiba leírására és fényképes vagy videós dokumentációra. Az igényelt árut személyesen is behozhatja hozzánk, futárszolgálattal elküldheti, vagy megegyezés szerint elhozzuk Öntől. A megvásárolt Problémamentes visszaküldés kiegészítő szolgáltatással rendelkező áruk esetében a postaköltséget mi álljuk.
Expressz reklamáció
Azonnali termékcserét vagy a sérült rész cseréjét biztosítjuk az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékek esetében. Ha a termék sérülését vagy meghibásodását munkanapon 12:00 óráig bejelenti és e-mailben elküldi a sérülésről vagy a hibáról készült fényképet, a reklamációt azonnal oldjuk. A következő munkanapon az új terméket vagy a pótalkatrészt ingyen kiszállítjuk.
Garancia utáni reklamáció
A jótállás utáni panaszokat ugyanolyan gyorsan megoldjuk, mint a jótállási igényeket. A garancia utáni kárigények költségeit az ügyfél viseli. Néhány esetben elég a hibás részt kicserélni, és a termék továb működik. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, készségesen segítünk.
