Vörös tigris balzsam 19g

Vörös tigris balzsam 19g

3 239 Ft
2 550 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
3 239 Ft
2 550 FtÁFA nélkül

A TIGER BALM tigris balzsam gyógynövényekből nyert többféle olajból készült, jótékony hatású kenőcs. A balzsam vörös változata melegítő hatású az izom- és ízületi fájdalmak enyhítésére, ahol enyhe helyi érzéstelenítőként hat. A megerőltető fizikai tevékenység előtt segít felmelegíteni az izmokat, utána pedig regenerálni. Továbbá tisztítja a légutakat, elősegíti a nyugodt alvást és enyhíti a fejfájást.

Használat:
A tigrisbalzsamot a fájó izmokra, ízületekre és az ínakra használhatja. Vigye fel a balzsamot a mellkasra és az orrlyukak alá, hogy kitisztítsa a légutakat. A fejfájás enyhítésére bedörzsölheti a kenőccsel a halántékát vagy homlokát. Rovarcsípés után a tigrisbalzsam enyhíti a viszketést és a fájdalmat.

Összetétel:
Vazelin, Paraffin, Kámfor, Mentol, Loncolaj, Mentaolaj, Kínai fahéj olaj, Szegfűszeg olaj, Fahéj, Eugenol, Limonén, Kumarin, Linalool, Benzil-alkohol, Izoeugenol, Fahéjas alkohol

Csomagolás:
19,4 g üvegedényben

Vélemény 6

michal
2023.12.12.

nagyon hatékony a fájó ízületekre és izmokra

0.0.0.
velvesa
Oana
2023.8.13.

Minőségi termék, amely azt csinálja, amit ígér.

0.0.0.
velvesa
Zsuzsanna Muth
2023.6.23.

A termék az, amit szerettem volna. Elégedett vagyok vele.

0.0.0.
velvesa
Deli Ákos Viktor
2023.5.26.

A krém megfelel minden várakozásomnak. Köszönettel.

0.0.0.
velvesa
Rebedeu Nicolae
2023.4.27.

A termék jó (egyet a fiamtól kaptam, így a hatását már ismertem, mikor rendeltem) azonban drága. Ez az! Ha fáj...

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2023.3.10.

Maximálisan elégedett vagyok a termékkel, és a gyors szállítással.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot