Egyszer használatos lepedő 50db 200x80cm | velvesa.hu

Egyszer használatos lepedő 50db 200x80cm

Egyszer használatos lepedő 50db 200x80cm

4 390 Ft
3 457 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
4 390 Ft
3 457 FtÁFA nélkül

Egyszer használatos, méretre vágott lepedő 15 g/m2 sűrűségű textilből. Puha és kellemes tapintású anyag

Praktikus helyettesítője a klasszikus lepedőnek. Magas higiéniai standard és gazdaságos megoldás az üzlete részére. Könnyen és kényelmesen használható, mivel a méretre vágott darabok a szabványos masszázságy méreteihez alkalmazkodnak.

Csomagolás: 50 darab lepedő, 200 x 80 cm méretben

Vélemény 19

Gábor
2022.9.23.

A várakozásoknak megfelelő.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.8.30.

Nagyon jó

0.0.0.
velvesa
Anca
2022.8.29.

Jó ár minőség arány. Köszönet!

0.0.0.
velvesa
Gabriela
2022.8.26.

Praktikus és hasznos

0.0.0.
velvesa
Lola
2022.8.4.

Jó ár-érték arány.Gyors szállítás.

0.0.0.
velvesa
Lola
2022.8.4.

Jó ár-érték arány.

0.0.0.
velvesa
Niko
2022.6.27.

Teljesen megvagyok elégedve a termékkel,gyors szállítás.

0.0.0.
velvesa
Eufória life
2022.5.20.

Nagyon jó

0.0.0.
velvesa
Mone
2022.5.13.

Minőségi és nagyon hasznos!

0.0.0.
velvesa
Sandy
2022.5.2.

Értékelem, hogy a lepedő vágott, mivel a vágás sok időt vesz igénybe. Egyszerűen praktikus, minőségi - elégedettség :)

0.0.0.
velvesa
Radka
2022.4.27.

Ezeket a lepedőket rendszeresen használom más termékekkel együtt, szállítás mindig a megrendelés után másnap. Kitűnő szolgáltatás.

0.0.0.
velvesa
Larisa
2022.4.25.

Nagyon jó. Használom a rendelőben. Kitűnő. Minőség és higiéna.

0.0.0.
velvesa
Tina
2022.4.25.

Az egyszer használatos lepedők nagyon hasznosak, higiénikusak és minőségiek. Tökéletesen illeszkednek a masszázságyhoz és nem kell félnem, hogy beszennyezem a kárpitozást. Biztosan rendelek újra.

0.0.0.
velvesa
Marian
2022.4.14.

Kitűnő helyettesítője a klasszikus lepedőknek. Főként ha szalonon kívül masszírozok, leginkább a könnyű súlyát értékelem a pamuttal szemben.

0.0.0.
velvesa
Michaela S.
2022.4.8.

Ez szuper, nekem sosem akaródzott a lepedőt vágni, feltart. És ez pontosan passzol az ágyra.

0.0.0.
velvesa
Krisztina
2022.4.4.

Nagyon szeretem, rendszeresen vásárolom masszázshoz és pedikűrhöz egyaránt.

0.0.0.
velvesa
Deni
2022.9.7.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa
Jitka
2022.7.26.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.4.26.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació