Zöldtea masszázsolaj 1 l

Zöldtea masszázsolaj 1 l

4 950 Ft
3 898 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
4 950 Ft
3 898 FtÁFA nélkül

Masszázsolajak zöldtea kivonattal, javasolva sport és relaxációs masszázsokra, de megfelelnek az aromaterápiára is.

A zöldtea nagy mennyiségű C vitamint és a B csoport vitaminjait tartalmazza, valamint antioxidánsokat és nyomelemeket is. A zöldtea nagyon kedvező hatással van a bőrre. Hozzájárul a bőr megfiatalodásához és megerősítéséhez, megelőző hatásai vannak a napsugár károsításaival szemben.

A masszázsolaj, zöldtea kivonattal, megnyugtató és relaxációs hatással hat az egész testre, és az izomfáradtságra is. Tisztítja és regenerálja a bőrfelületet, és eltávolítja a káros anyagait. Törődik, azon személyek bőrével, akiknél gyakran előfordulhat dermatológiai probléma. Szintén kedvező hatásai vannak a reumatikus és az ízületi fájdalmaknál, valamint javítja a mozgékonyságot a fájdalmas helyeknél.

A felhasználás módja:
  • Nagy mennyiségű vitamin, antioxidáns, ásvány és nyomelem tartalom
  • Kedvező hatások a bőrfelületre
  • Fiatalító és feszesítő hatások a bőrfelületre
  • Védelem az UV sugárzás káros hatásaival szemben
  • Megnyugtató és relaxációs hatások
  • Tisztító és regeneráló hatások
  • Megfelelő a bőrbetegségek előfordulásakor
  • Segít az ízületek fájdalmakor és javítja a mozgékonyságukat

 

Vélemény 4

Jana
2023.12.6.

Kellemesen gyengéd illatú, a vendégek szeretik

0.0.0.
velvesa
Alena
2023.3.19.

Már évek óta használom. Kellemes illat, kitűnő csuszamlás.

0.0.0.
velvesa
Natalia
2022.9.22.

Valóban kitűnő olaj, elégedett vagyok és ajánlom. Az ár szintén kitűnő. Még biztosan rendelek majd.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.9.6.

Ez a masszázsolaj kellemes illatú, szagtalan, könnyű csúszást biztosít, hippoalergén.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot