Egyszer használatos U fejtámla 50 db 40g/m2 | velvesa.hu

Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2

Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2

2 390 Ft
1 882 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
2 390 Ft
1 882 FtÁFA nélkül

Egyszer használatos textil fejtámla. Ez a higiénikus anyag puha, kellemes tapintású, hidrofil - jól felszívja a nedvességet. Használható U alakú fejtámlával ellátott masszázságyakhoz és  székekhez. Az eldobható fejtámlák megfelelnek a magas higiéniás előírásoknak minden szalon számára.

Súly: 40 g/m2
Csomagolás: 50 darab
Méretek: 34,5 x 28 cm

Vélemény 8

Adéla
2022.9.8.

Mindenképpen az erősebbet ajánlom. Higiénikus és ellenálló egyaránt. A vendégek a kényelem miatt dícsérik. Nekem pedig nem rongálódik a fejtámla a make-uptól.

0.0.0.
velvesa
Aurélia
2022.7.28.

Megkedveltem ezt a terméket. Nem sérti a fejtámla felületét, higiénikus érzést kelt. A páciens/vendég kellemesebben érzi magát.

0.0.0.
velvesa
Pártl Jurás Erzsébet
2022.5.26.

Nagyon szeretem ezt a terméket, higiéniai okokból kifolyólag. A vendég arca nem érintkezik közvetlen és könnyebb tisztán tartani a fejtámlát.

0.0.0.
velvesa
Kristína
2022.5.4.

A fejtámlákkal ebben a kivitelben és grammázsban nagyon jó tapasztalatom van, soha nem csalódtam bennük. Mindig nagyobb mennyiséget vásárolok, hogy lefedjem a fogyasztásom.

0.0.0.
velvesa
Ivan S.
2022.4.29.

A fejtámlával meg vagyok elégedve, ami a grammázst illeti. Praktikus, mindig kéznél van és kiválóan helyettesíti a törölközőt.

0.0.0.
velvesa
Simona T.
2022.4.19.

A fejtámlákat viszonylag gyakran használom, mivel a vendégköröm elég széles. A fejtámla nem ragad az arcra, praktikus.

0.0.0.
velvesa
Antonela
2022.4.11.

U alakú egyszer használatos fejtámlát 50db 40g / m2 rendeltem. Nagyon praktikus. Mindig használom a patkó alakú levehető fejtámlán. Az anyag nagyon kellemes és puha a vendég arcához és egyidejűleg nagyon nedvszívó. Nagyon elégedett vagyok a vásárlással.

0.0.0.
velvesa
filip.basny
2022.4.2.

Jó törölköző helyett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació