Törölköző melegítő nagy kapacitással | velvesa.hu

Törölköző melegítő 23l

Törölköző melegítő 23l
Törölköző melegítő 23l
Törölköző melegítő 23l
Törölköző melegítő 23l
Törölköző melegítő 23l

Törölköző melegítő 23l

49 492 Ft
38 970 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
49 492 Ft
38 970 FtÁFA nélkül

A törölköző melegítő a masszázs-, illetve szépségszalonok, wellness központok és szállodák alapfelszereléséhez tartozik.

Az üzemelési hőmérséklet a berendezés belsejében 70-80°C között van. A törölközők felmelegszenek és alap higiéniai standardra tesznek szert. Rövid idő alatt a törölközők használatra készen állnak.

A belső rész alumíniumból készült, ellenáll a rozsdásodásnak, két rekesszel rendelkezik a törölközők egyenletes elhelyezéséhez.
A melegítő ajtaja szilikon tömítéssel rendelkezik. Megakadályozza a hőszivárgást és csendes működést garantál.
Az ajtó alatt gyűjtőalátét található a lecsapódott nedvesség felfogására és eltávolítására.

A törölközőket a behelyezés előtt be kell nedvesíteni.
Maximális kapacitás 50 - 60 db törölköző (30 x 30 cm).

A puha és meleg törölköző simogatja és felélénkéti a fáradt testet, izmokat és a lelket is. Ez minden vendégének tetszeni fog, ami a szolgáltatásait nagyon kellemes magasabb színvonalra emeli. Ne elégedjen meg az egyszerűvel, lépjen egy szinttel feljebb.

Technikai paraméterek
Térfogat: 23 l
Külső méretek (hosszúság-szélesség-magasság): 45 x 28,5 x 35,7 cm
Belső méretek (hosszúság-szélesség-magasság): 37,5 x 18,5 x 25 cm
Üzemelési hőmérséklet: 70 - 80°C
Teljesítmény: 200 W
Súly: 5,2 kg
CE certifikált berendezés

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació