Törölköző melegítő 35l

Törölköző melegítő 35l
Törölköző melegítő 35l
Törölköző melegítő 35l
Törölköző melegítő 35l
Törölköző melegítő 35l

Törölköző melegítő 35l

80 917 Ft
68 779 Ft
54 157 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
80 917 Ft
68 779 Ft
54 157 FtÁFA nélkül

A törölköző melegítő alkalmas minden masszázs- vagy szépségszalonba, wellness központba vagy szállodába.

Térfogata 35 l, két külön rekesz van beépítve saját kapcsolóval, így külön-külön is használható. A rekeszek belsejében a hőmérséklet eléri a 80°C-ot.

A belseje korrózióálló alumínium anyagból készült, az ajtó pedig kiváló minőségű mágneses-műanyag tömítést kapott, amely megakadályozza a hő szivárgását. A beépített rozsdamentes acél rácsoknak köszönhetően gondosan tárolhatja a törölközőket, és egyszerűen visszacsúsztathatja őket a melegítőbe.

Rövid idő elteltével a törölközők felmelegednek és használatra készek. A kellemesen meleg törölközők javítják a szolgáltatási folyamat minőségét, és nagyobb kényelmet biztosítanak a vendégeknek, és kellemesebbé teszik a pihenést.

Az alsó ajtó alatt egy gyűjtőedény található a felesleges lecsapódott nedvesség összegyűjtésére.

Technikai paraméterek:
Térfogat: 35 l
Külső méretek (szélesség x magasság x mélység): 41,5 x 44,5 x 44 cm
Egy rekesz belső méretei: 33 x 31,8 x 14,5 cm
Súly: 8,32 kg
Üzemi hőmérséklet: 80°C
Teljesítmény: 400 W
CE tanúsítvánnyal rendelkező készülék

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot