Sörös sampon 300 ml

Sörös sampon 300 ml

2 350 Ft
2 115 Ft
1 665 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
2 350 Ft
2 115 Ft
1 665 FtÁFA nélkül

A lágy, sörös sampon nagy mennyiségű sört és B vitamint tartalmaz. A sampon friss megjelenést, fényt, stabilitást nyújt a hajnak valamint dúsítja azt. Az eredeti sörös sampon, a sörben található vitaminoknak köszönhetően támogatja a bőr regenerációját és megelőzésként is megfelel a bőrbetegségekkel szemben. A komlótartalom támogatja a haj egészséges növekedését, meggátolja a fejbőr viszketegségének a kialakulását és megnyugtatja azt. Ezen tulajdonságoknak köszönhetően a sampon megfelelő az általános mindennapi felhasználáshoz.

Az eredeti sörös sampon tulajdonságai és előnyei:
  • nagy mennyiségű vitamint tartalmaz
  • támogatja a bőrfelület, szőrtüszők és faggyúmirigyek regenerációját és a bőrbetegségek elleni megelőzésként szolgál
  • friss megjelenést, fényt, stabilitást nyújt a hajnak és dúsítja azt
  • meggátolja a fej bőrfelületének a viszketegségét, megnyugtatja azt és a nagy komlótartalomnak köszönhetően támogatja a haj egészséges növekedését
  • a sörös sampon megfelelő a mindennapi fejmosáshoz

Vélemény 10

Katarina
2024.5.1.

Nagyon jó sampon, györnyörű az illata és nem szárítja ki túlságosan a bőrt, már néhány hónapja használom, elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa
Edit
2024.1.15.

Én egyszer használtam és nagyon meg voltam elégedve jó a termék!

0.0.0.
velvesa
Eva
2023.12.7.

Bevált termék, már több éve használom

0.0.0.
velvesa
Anton
2023.11.9.

Ez a sörös sampon annyira tökéletes, hogy a nagyon igényes feleségemnek is megfelel. És ez már valamit jelent!

0.0.0.
velvesa
Lenka
2022.7.25.

A sampon kitűnő, már másodszor vettem és bízok benne, hogy nem utoljára. A haj gyönyörű illatú tőle.

0.0.0.
velvesa
Lenka
2022.6.6.

A sörös samponnal maximálisan meg vagyok elégedve, nagyon jól felvihető és még jobban lemosható, a haj kellemesen puhává válik tőle

0.0.0.
velvesa
Peter
2022.5.17.

A sörös sampon kellemesen meglepett. A megrendeléshez kaptam a mintát, amelyet kipróbáltam és azóta rendszeresen használom. Főleg a téli hónapokban irritált a fejbőröm, ebben nagymértékben segít. Mi több, fantasztikus az illata :)

0.0.0.
velvesa
Simona Ondrušková
2022.5.3.

Rendszeresen használom a sörös sampont és nagyon meg vagyok elégedve. Problémáim voltak a hajhullással, ez a sampon megerősítette a hajtöveimet és ellátta minden tápanyaggal. Kár, hogy nincs nagypbb kiszerelésben, legalább 500 ml vagy literesben.

0.0.0.
velvesa
Jana
2024.3.19.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Tücsök
2022.4.19.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot