Henger párna

Henger párna
Henger párna
Henger párna
Henger párna
Henger párna

Henger párna

7 990 Ft
6 291 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
7 990 Ft
6 291 FtÁFA nélkül

A henger párna a térd, boka vagy esetleg a fej alátétjének szolgálhat a masszírozás ideje alatt. A henger minőségi habszivacsból van gyártva, a kárpitozás nagyon minőségi és puha, műbőrből készült – ún. soft touch bevonat, amely lehetővé teszi a párna egyszerű tisztítását.

A problémamentes karbantartás és a többoldalú felhasználása teszik a görgőt nélkülözhetetlenné minden masszőr számára.

Méretei: 55cm x 15cm

Vélemény 9

Jana
2023.6.22.

Elégedett vagyok, műtét utáni tornához is használom, de a lábak polcolásához is. Elégedett vagyok az anyaggal, színnel, a szállítás gyorsaságával is.

0.0.0.
velvesa
D.Attila
2023.5.20.

Az anyag összetétele érintésre nagyon kellemes, a bélés sűrűsége kiváló! Ajánlom!

0.0.0.
velvesa
Hajnalka
2023.3.12.

Tökéletes, nagyon szép a színe, megfelelő a mérete. A fogantyúnak köszönhetően egyszerű a használata.

0.0.0.
velvesa
Radu
2023.2.28.

Fabulos !

0.0.0.
velvesa
Hézsei Beáta
2023.2.6.

Teljesen elégedett vagyok a termékkel. Azt kaptam, amit vártam.

0.0.0.
velvesa
Delia Florea
2022.11.21.

Nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel, a színe a kép szerint, és pár nap után megszűnt a műbőr szaga.

0.0.0.
velvesa
Adéla
2022.9.8.

Praktikus, elegendően nagy férfiak számára is. Jól tisztán tartható. Gyönyörűen feszes anyag.

0.0.0.
velvesa
FK Gabi
2022.9.5.

A henger színe pontosan olyan, mint a képen. Jó varrás és egyszerű használat a fogantyúnak köszönhetően. A cipzár fehér, amit nem vártam. Jobb lenne, ha a henger színében vagy elrejtve lenne. Praktikus masszázshoz és gimnasztikai gyakorlatokhoz is.

0.0.0.
velvesa
Renka
2022.8.12.

Kipróbálva, teljesítette az elvárásaimat. Elégedettség.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot