Masszázsköpölyök ballonokkal - készlet 5db

Masszázsköpölyök ballonokkal - készlet 5db

9 790 Ft
7 709 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Gumi ballonokkal ellátott üvegköpölyök készlete vákuumos masszázshoz. A készlet 5 különböző méretű masszázsköpölyt tartalmaz, amelyek a test különböző részeihez illeszkednek. Elegendő a gumiballonokat megnyomni és a köpölyt a bőrre helyezni, nem kell felmelegíteni az üvegköpölyöket a kezelés előtt. Ez jelentősen megkönnyíti az egész köpölyözési folyamatot.

A köpölyök segítségével végzett vákuumos masszázs segít serkenteni a bőrt és a bőr alatti szöveteket, így támogatja az izomregenerációt és megszünteti a fejfájást. Emellett serkenti a nyirokrendszert, méregtelenítő hatású. Csökkenti az öregedés jeleit, kitisztítja a pórusokat és erősíti a bőrt.

Használat:
A köpölyöket megtisztított, masszázsolajjal, emulzióval, krémmel vagy géllel megnedvesített bőrre alkalmazza. Válassza ki a megfelelő köpölyméretet és nyomja meg a ballonját. Óvatosan helyezze a köpölyt a bőrre, hogy levegő ne kerüljön bele. A ballon lassú felengedésével vákuum jön létre a köpölyben, amely elkezdi felemelni a bőrt. Ne hagyja a köpölyöket túl hosszú ideig a testén. A köpölyök eltávolítása után masszírozza a bőrt, hogy elkerülje a duzzanatot, illetve a bőr sérülését.

Tisztítás:
Tisztítás előtt vegye ki a gumiballont a köpölyből. Tisztítsa meg az üvegköpölyöket normál mosó- és fertőtlenítőszerrel, gőzben vagy forró vízben. A gumiköpölyöket langyos szappanos vízben leöblítheti, a széleit pedig alkoholos törlőkendővel áttörölheti.

Figyelmeztetés:
Ne használja a köpölyöket terhesség alatt, vagy ha nem érzi jól magát. Gyerekektől elzárva tartandó.

Anyag:
Köpölyök: üveg
Ballonok: gumi

Méret (átmérő):
Köpöly 1: 2,5 cm
Köpöly 2: 3 cm
Köpöly 3: 4,5 cm
Köpöly 4: 5 cm
Köpöly 5: 6 cm

Vélemény 1

Olariu Ioana
2022.6.27.

A köpölyök ok! A gumi ballonok kicsit kemények, de talán ilyennek kell lenniük, hogy működjenek.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot