TOMFIT márkájú Alap masszázsolaj 5 l | velvesa.hu

Alap masszázsolaj 5 l

Alap masszázsolaj 5 l

15 290 Ft
12 039 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
15 290 Ft
12 039 FtÁFA nélkül

Alapvető paraffinos masszázsolaj minden típusú masszázshoz - klasszikus, sport- és rehabilitációs masszázshoz.

A paraffinolaj ideális állagú és kiválóan csúszik, még egy kis mennyiségű alapmasszázsolaj is biztosítja a kellemes masszázst az ügyfél számára és a masszőr kényelmes munkáját.

Az olaj szagtalan és nem tartalmaz parfümöket, színezékeket és tartósítószereket. Ezért érzékeny bőrre és pihentető masszázsokra is alkalmas.

Csomagolás: 5 literes kanna

Vélemény 14

Lucka
2022.12.8.

Nagyon elégedett vagyok ezzel az alapolajjal és a vendégeim is, egyúttal elégedett vagyok a gyors szállítással és kiszolgálással

0.0.0.
velvesa
Salistean Mirela
2022.11.24.

Jó termék - a masszőr és a vendégeink is elégedettek.

0.0.0.
velvesa
Mari
2022.11.24.

Az olajat régóta használom és elégedett vagyok

0.0.0.
velvesa
Ballai Józsefné
2022.11.17.

Könnyű vele dolgozni. Szuper termék.

0.0.0.
velvesa
Stanka
2022.10.22.

Ezt az olajat használom a legszívesebben

0.0.0.
velvesa
Peter
2022.10.13.

Az olaj szuper

0.0.0.
velvesa
Ferko
2022.10.11.

Kitűnő minőségi termékek

0.0.0.
velvesa
vesela
2022.10.11.

kiváló minőség, jó ár

0.0.0.
velvesa
Natalia
2022.5.26.

Gazdaságos csomagolás, rendszeresen vásárolom, a vásárlás és a szállítás mindig probléma mentes.

0.0.0.
velvesa
Milan Tabak
2022.5.10.

Alap olaj, amelyet a masszázsok 90%-nál használom. Jól szétkenhető. Az emulziót azoknál a vendégeknél használom, akik olaj intoleranciától szenvednek.

0.0.0.
velvesa
Sofia
2022.5.2.

Az alap olaj tökéletes, ugyanis nem illatosított, semleges illata van, ami lehetővé teszi a természetes illóolajokkal történő kombinációját szükség szerint és így saját masszázsolaj készítését. Tökéletes az állaga és a csuszamlása. Az egyik legjobb termék.

0.0.0.
velvesa
Linduska
2022.4.19.

az olaj semleges illata megfelel nekem, mivel így illóolajokkal kombinálhatom. Zsírosabb, amit minden masszőr értékel. Az én részemről elégedettség.

0.0.0.
velvesa
Toronila Mariea
2022.11.15.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa
Ana
2022.11.4.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació