TOMFIT márkájú Alap masszázsolaj 1 l | velvesa.hu

Alap masszázsolaj 1 l

Alap masszázsolaj 1 l

3 277 Ft
2 580 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
3 277 Ft
2 580 FtÁFA nélkül

Alapvető paraffinos masszázsolaj minden típusú masszázshoz - klasszikus, sport- és rehabilitációs masszázshoz.

A paraffinolaj ideális állagú és kiválóan csúszik, még egy kis mennyiségű alapmasszázsolaj is biztosítja a kellemes masszázst az ügyfél számára és a masszőr kényelmes munkáját.

Az olaj szagtalan és nem tartalmaz parfümöket, színezékeket és tartósítószereket. Ezért érzékeny bőrre és pihentető masszázsokra is alkalmas.

Csomagolás: 1 literes műanyag flakon

Vélemény 9

jana
2022.7.6.

Minőségi olaj, megfelel minden vendégemnek, jó ár

0.0.0.
velvesa
Petra
2022.6.30.

Már néhány éve használom ezt az olajat és elégedett vagyok. Csak ajánlani tudom.

0.0.0.
velvesa
Mijavecz Marianna
2022.6.2.

Előszor használom az olajat ,elégedett vagyok vele ,jól vegyithető az illóolajokkal ! Jó vele dolgozni!

0.0.0.
velvesa
Milada Pokorná
2022.5.16.

évek óta használom ezt az olajat és elégedett vagyok a minőséggel

0.0.0.
velvesa
Peter Vajansky
2022.5.13.

Egyszerű, semleges olaj, illatmentes, szuper áron.

0.0.0.
velvesa
Lenka Kováčová
2022.5.9.

Ezzel a legjobb masszírozni. Nincs szaga, kevés elegendő belőle, jól csúszik a kéz tőle.Évek óta vásárolom a szalonba és elégedettek vagyunk és a vendégek is.

0.0.0.
velvesa
Ivetka
2022.4.18.

A felszerlésemben elengedhetetlen, mindig több vendég érkezik problémás bőrrel. A Tomfit olajakat évek óta használom. Nincs mit kommentálni, igazolt termék jó áron.

0.0.0.
velvesa
Zdenka
2022.4.5.

Masszőr vagyok, meg vagyok elégedve az olajokkal és az Önök termékeivel is.

0.0.0.
velvesa
Ökrös János
2022.9.20.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació