Vákumos műanyag köpölyöző készlet 18 db | velvesa.hu

Vákumos műanyag köpölyöző készlet

Vákumos műanyag köpölyöző készlet
Vákumos műanyag köpölyöző készlet

Vákumos műanyag köpölyöző készlet

7 990 Ft
6 291 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
7 990 Ft
6 291 FtÁFA nélkül

A készlet 18 db különböző méretű műanyag köpölyözőt tartalmaz. A csomag tartalma továbbá 6 mágneses toldás is a terápiás hatás fokozására.

Kiváló a gyermekeknél való használata, mivel kevésbé fognak a tűztől tartani. Megfelelő az üveg köpölyöző helyettesítésére. Egyszerű a használatuk, a pumpa segítségével tudja a vákuumot szabályozni, amivel hozzáigazítja a kezelést az adott ügyfél igônyeihez.

Megfelel főleg cellulitis (narancsbőr) lebontásánál és a nyirokáramlás javítására. Nagy mértékben segíti a véráramlást és a fájdalom megszüntetését a merev izomzatban.

Méret:
3 x 26mm
3 x 35mm
3 x 42mm
3 x 50mm
6 x 60mm

A köpölyözés előnyei:
  • az izmok és ízületek fájdalmának csökkentésére
  • az izmok és az ízületek ellazítására
  • bőrfiatalító hatás
  • jótékony hatás narancsbőr esetén
  • serkenti a vérkeringést
  • serkenti a nyirok áramlását
  • méregtelenítés

Vélemény 7

Roman
2022.9.19.

Konkrétan ezeket nem ajánlom. Néhány használat után a nagyobb átmérőjű köpölyök megpattannak. Nem minőségi anyag!

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot, Roman, hetente több tíz csomag vákuum köpölyt szállítunk és nagyon ritka a reklamáció. Minden esetben reklamálhatja a terméket. Lehet, hogy az Ön köpölyözési módszeréhez a klasszikus vastagfalú üveg megfelelőbb lenne.

2022.9.20.
velvesa
FK Gabi
2022.9.5.

Szeretem használni. Egyszerű alkalmazni és megtartják a vákuumot. Sajnos a nagy köpöly leesett a csempére és azonnal összetörött. Vigyázni kell, elégedett vagyok! Ajánlom!

2022.9.6.
velvesa
Madalin
2022.9.5.

Elégedett vagyok a köpölyöző készlettel, a minősége jó, azonban azért adtam 4 csillagot, mert az egyik köpöly a készletben megpattanva érkezett. Nem tudom, hogy néz ki a képeken, de biztos, hogy nem lehet használni.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot, ha észreveszi, hogy valamelyik köpöly megpattant, azonnal lépjen velünk kapcsolatba. A reklamáció keretén belül új készletet küldtünk volna Önnek.=pv

2022.9.6.
velvesa
Horváth-Kulcsár Tímea
2022.8.3.

Kipróbáltam és tökéletesen működik.Először megijedtem hogy rosszat rendeltem mert műanyag, de ugyanolyan hatékony.

0.0.0.
velvesa
Ninka Z.
2022.5.3.

A vákuumos köpölyöket az üveg helyettesítőjeként vásároltam azon vendégek miatt, akik szeretnék kipróbálni a köpölyözést és van lehetőség náluk a vákuum csökkentésére. Nagyon jó dolgozni velük, az elején igaz szkeptikus voltam, ami a műanyag kivitelezést illeti. A termék kézbesítése probléma mentes volt. A Velvesaval csakis jó tapasztalatom van.

0.0.0.
velvesa
Kristian M.
2022.4.30.

Főként vendégeknél masszírozok. Többen kértek köpölyözést tőlem. Mivel nem akarok üveget hordozni, a vákuumos köpölyök mellett döntöttem. Könnyű, jó dolgozni velük. Eddig elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa
Paul-Adrian
2022.4.7.

Ezt a készletet azon vendégeim számára vásároltam, akik szerették volna kipróbálni ezt a típusú kezelést, de féltek a tűztől, amely elengedhetetlen az üvegköpölyökkel végzett klasszikus kezelés során. Az eredménnyel nagyon elégedett vagyok és a vendégeim felbátorodtak új dogokat kipróbálni.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació