EMSPOMA Univerzális 1000ml

EMSPOMA Univerzális 1000ml

3 290 Ft
2 591 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
3 290 Ft
2 591 FtÁFA nélkül

Mindenféle típusú, rövid- illetve hosszútávú masszázsra alkalmas. Kiváló csúszással rendelkezik, és nem tömíti el a bőr pórusait. Vizes bázisának köszönhetően maradéktalanul felszívódik.

Használat: Finoman masszírozza be egy vékony rétegben a bőrbe. NE használjon arcon, szem közelében, nyálkahártyán vagy sérült bőrön! Az alkalmazás után alaposan mosson kezet szappannal és meleg vízzel. Ne használja a felhasznált hatóanyagokkal szembeni túlérzékenység esetén! Ne használja 3 év alatti gyermekek számára!

Összetevők: Aqua, Paraffin Liquidum, Gliceril-sztearát, cetil-alkohol, sztearinsav, palmitinsav, PEG-6 sztearát, Ceteth-20, Steareth-20, Fenoxietoetanol, Oleth-20, Mirisztil-alkohol, Sztearil-alkohol, Parfum, Pálma Glicerid, Alba, nátrium-benzoát, metil-parabén, citrál

1000 ml

Vélemény 8

Eliška
2023.12.11.

Szuper állag. Nem szívódik fel túl gyorsan, mint a konkurens krémek.

0.0.0.
velvesa
Veselá
2023.3.1.

Kiváló minőség

0.0.0.
velvesa
PhDr.Tatiana
2023.1.31.

nagyon jó

0.0.0.
velvesa
Juliana
2022.11.17.

Szuper emulzió

0.0.0.
velvesa
jana
2022.7.6.

Kiváló minőség, jó ár

0.0.0.
velvesa
Silviu
2022.5.17.

Nagyon elégedett vagyok. Könnyű állagú és tökéletesen csuszamló. Ezen felül nem terheli a bőrt és nem hagy zsíros érzetet. Kitűnően felszívódik, a bőr felfrissült és könnyed lesz.

0.0.0.
velvesa
Adina Z.
2022.5.14.

Az univerzális Emspoma jó állagú és jól felszívódik, a bőr használata után nem zsíros. Mi több, az ára nagyon kedvező.

0.0.0.
velvesa
Adriana R.
2022.4.6.

A fehér emspomát évek óta használom. Tiszta emulzió lágy nem tolakodó illattal. Nélkülözhetetlen számomra, bevált klasszikus.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot