EMSPOMA Regenerációs 200ml

EMSPOMA Regenerációs 200ml

1 690 Ft
1 331 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									

Regeneráló masszázs emulzió a kámfor és a metil-szalicilát egyedi kombinációjával, amely jelentősen elősegíti a fizikai megterhelést utáni gyors ellazulást. Az emulzió kiváló síkosságot biztosít a masszázshoz és nem tömíti el a pórusokat. Sportteljesítmény és nehéz fizikai aktivitás utáni masszázsra ajánlott, ill. csökkenti a fáradságérzetet is.

Használat: Lágyan masszírozza be vékony rétegben a bőrbe. NE HASZNÁLJA az arcra, szemkörnyékre vagy sebes bőrre! Használat után, alaposan mossa meg a kezeit szappannal és meleg vízzel. Ne használja, amennyiben túlérzékeny a termék bármely összetevőjére. Ne használja 3 éves kor alatti gyermekek esetén.

Összetétel: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate, Methyl Salicylate, PEG-6 Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Camphor, Alcohol denat., Phenoxyethanol, Ceteth-20, Steareth-20, Oleth-20, Myristyl Alcohol, Copper Chlorophyll, Stearyl Alcohol, Palm Glyceride, Cera Alba, Sodium Benzoate, Methylparaben, Capsaicin, CI 19140, CI 15985, CI 16255

200 ml

Vélemény 3

Zuzana
2025.9.18.

Kellemes illat és textúra, elégedett vagyok. Azoknak, akik nem szeretik az olajat.

0.0.0.
velvesa
Mátrai Balázs
2025.6.27.

Nagyon király!

0.0.0.
velvesa
Kerepesi Nándorné
2024.11.23.

Nagyon jó termék!

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot