Stop cellulit növényi masszázsolaj

Stop cellulit növényi masszázsolaj

3 250 Ft - tól
2 559 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
3 250 Ft - tól
2 559 FtÁFA nélkül

A Verana Professional „Stop Cellulite” testmasszázs olaj gondoskodik a cellulit csökkentéséről. Regenerálja, táplálja a bőrt és segíti megfiatalítani.

A masszázsolaj fontos összetevője a pirospaprika, fahéj, fekete bors, gyömbér és csalán természetes olajkivonatai, amelyek serkentik a vérkeringést, támogatják a zsírok égését és lebontását, lassítják a bőr öregedését és csökkentik az apró ráncokat. Hatékony összetevői a pórusokat szűkítő és a bőrfelületet tonizáló antibakteriális és fertőtlenítő tulajdonságú grépfrút és citrom illóolajok is.

Alkalmas különféle típusú masszázsokhoz és kezelésekhez a narancsbőr eltávolítására, alakformálásra, különösen a maderoterápia során. A masszázsolaj használatának eredménye sima, hidratált, feszes és rugalmas bőr.

Használat:
Használat előtt jól rázza fel az üveget. Először vigye fel a masszázsolajat a kezére, hogy felmelegedjen. Ezután vigye fel az olajat a tiszta bőrre majd kezdje el masszírozni.

Tárolás:
A masszázsolajat tárolja száraz helyen, 5-25 °C hőmérséklet között és óvja a közvetlen napfénytől.

Összetétel:
Repceolaj, olívaolaj, ricinusolaj, szőlőolaj, mandula olaj, fahéj olaj kivonat, pirospaprika olaj kivonat, gyömbér olaj kivonat, fekete bors olaj kivonat, csalán levél olaj kivonat, pomelo mag illóolaj, esszenciális citromhéj olaj, tokoferol, limonén, citrál.

Csomagolás:
20 ml, 250 ml, 1 l, 5 l

Vélemény 6

Monika
2024.3.13.

Rövid ideje van meg, így nem tudok eredményeket írni. Az illata kellemes.

0.0.0.
velvesa
Cami
2024.2.23.

Nagyon hasznos az anti cellulit masszázshoz. Már néhány kezelés után láthatóan javult a bőr állapota. Az illata gyengéd, könnyű használni, jól behatol a bőrbe és nem hagy foltokat a ruházaton.

0.0.0.
velvesa
Cornel
2023.2.21.

Nagy elégedettség, nagyon ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Jana
2022.12.28.

jó ár/minőség arány

0.0.0.
velvesa
Jitka
2022.7.26.

Rendben van, jó ár/teljesítmény arány

0.0.0.
velvesa
Barbora
2022.7.5.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot