Narancs és fahéjas növényi alapú masszázsolaj 1000 ml

Narancs és fahéjas növényi alapú masszázsolaj 1000 ml

6 690 Ft
5 268 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
6 690 Ft
5 268 FtÁFA nélkül

Az édes narancs és a fahéj kombinációja, jótékonyt hatást hoz az összes érzékszerve számára. Elősegíti a bőrfelület vérellátását, amivel hozzájárul a narancsbőr kezeléséhez. Méregteleníti a bőrt és vágyfokozó hatásai vannak.

Összetétel: Olus oil, Parfum, Cinnamal, Eugenol, Limonene, Linalool

Vélemény 11

Peter
2023.10.25.

Az olaj nagyon kellemes a testre és nagyon nyugtat

0.0.0.
velvesa
Mima
2023.10.6.

Az olaj kellemes illatú. Részemről 100%-os elégedettség.

0.0.0.
velvesa
Marta
2023.8.25.

Kellemes illat, könnyen szétkenhető és minőségi olaj, nagy elégedettség.

0.0.0.
velvesa
Dagmar Komáromyová
2023.8.15.

A fahéj narancs olaj illatos, könnyen kenhető, bízok abban, hogy a narancsbőr elmúlik

0.0.0.
velvesa
Marta
2023.7.27.

Nagyon kellemes illat. Elégedett vagyok

0.0.0.
velvesa
Vlasta
2023.7.6.

Részemről a fahéj - narancs illatú olaj TOP termék - az állaga és az illata is. Mind a 10 - el ajánlom

0.0.0.
velvesa
Diana
2023.5.22.

Nagyon jó dolgozni az olajjal és kellemes az illata

0.0.0.
velvesa
Anita
2023.3.14.

Nagyon elégedett vagyok. Ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2023.7.13.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.12.15.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Andrea Fedáková
2022.11.9.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot