Comfort elektromos melegítő alátét | velvesa.hu

Comfort elektromos melegítő alátét

Comfort elektromos melegítő alátét

14 990 Ft
11 803 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
14 990 Ft
11 803 FtÁFA nélkül

Kellemes meleg a masszázságyon vagy az ágyban. Ideális azok részére, akik gyakran fáznak, télen szeretnék  felmelegíteni ágyukat, betegség esetén vagy ha vendége meleget igényel.

A masszázs egész ideje alatt az alátét kellemes meleget biztosít az ügyfelek számára. Beépített automatikus túlmelegedés elleni védelem - az alátét automatikusan kikapcsol, ha túlmelegszik.

A szabályozó kapcsolóval a három hőmérsékleti szint könnyen szabályozható. A vezérlő a tápkábel része, így a melegedés szintjét beállíthatja Ön, vagy az ügyfél saját magának.

Az alátétet a sarkokhoz varrott széles rugalmas szalagokkal könnyen rögzítheti a masszázságyhoz.

A 185 x 75 cm méret tökéletesen illeszkedik a legtöbb standard méretű masszázsasztalhoz.

 

Vélemény 6

Orsi
2022.11.23.

Tökéletesen illeszkedik a nagyobb és kisebb ágyamhoz is. Megfelelően működik. Kellően mellegít, nem éget a magassabik fokozatban sem. A kábel elég hosszú. Vendégeim imádják. Nagyon jó választás volt. Ajánlom másnak is.

0.0.0.
velvesa
Anet
2022.9.30.

Kitűnő dolog, tökéletesen illeszkedik, a kábel éppen elegendő...Funkcióját 5re teljesíti. Köszönöm.

0.0.0.
velvesa
Petre
2022.9.30.

Nagyon jó minőségű termék, ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Lívia
2022.4.6.

Az alátétet gyakran használom munka közben és egyet vásároltam otthonra is. A vendégek nagyok szeretik. Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Ľubica
2022.4.1.

A barátom ajánlotta a melegítő alátétet a masszázságyra, nagyon praktikus főleg a téli hónapokban és az idősebb vendégek számára. Soha nem tudtam ilyet találni, de az önök webáruháza nem okozott csalódást! A méretei pontosan megfelelenek az ágyamra és a használata egyszerű.

0.0.0.
velvesa
AuroraMassage
2022.2.23.

Ezt az alátétet mindjárt karácsony után rendeltem, inkább csak kíváncsiságból és ez volt az egyik legjobb befektetés. Semmi sem ér fel a felmelegített masszázsággyal. Főleg télen. A vendégeim nagyon örültek és az ő elégedettségük felbecsülhetetlen.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació