EMSPOMA Melegítő 1000ml

EMSPOMA Melegítő 1000ml

3 990 Ft
3 142 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									

A melegítő emulzióval végzett masszázs felmelegíti a testet és hosszútávra fokozza a vérellátást. Az emulzió kiváló masszázs-síkosságot nyújt és nem tömíti el a pórusokat. Épp ezért alkalmas közvetlen a megterhelés előtti alkalmazásra általános ügyfelek és élsportolók számára is.

Használat: Lágyan masszírozza be vékony rétegben a bőrbe. NE HASZNÁLJA az arcra, szemkörnyékre vagy sebes bőrre! Használat után, alaposan mossa meg a kezeit szappannal és meleg vízzel. Ne használja, amennyiben túlérzékeny a termék bármely összetevőjére. Ne használja 3 éves kor alatti gyermekek esetén.

Összetétel
: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate, Camphor, PEG-6 Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Phenoxyethanol, Alcohol denat., Ceteth-20, Steareth-20, Oleth-20, Myristyl Alcohol, Parfum, Stearyl Alcohol, Palm Glyceride, Cera Alba, Sodium Benzoate, Methylparaben, Capsaicin, CI 14720

1000 ml

Vélemény 8

Madalina
2025.11.26.

Kiváló krém. A melegítő hatását megtartja edzés közben is. Ajánlom!

0.0.0.
velvesa
Gyula
2025.6.3.

Jó termék, jó áron, korrekt üzleti kapcsolatban! Ajánlom!

0.0.0.
velvesa
Andrea
2025.4.10.

nagyon jó termék, intenzíven melegít és láthatóan csökkenti a narancsbőrt 3-4 kezelés után.

0.0.0.
velvesa
Kerepesi Nándorné
2025.2.20.

Nagyon jó termék!

0.0.0.
velvesa
Gábor
2025.1.20.

Jól melegít, meló előtt szoktam bekenni a lábam, mert biciklivel dolgozom kinn télen is, és órákon át érezhető a hatása.

0.0.0.
velvesa
Bencze Zsolt
2024.10.20.

Teljes mértékben elégedett vagyok a termékkel is és a szolgáltatással is.

0.0.0.
velvesa
Zsolt
2023.5.9.

Minden rendben van a termékkel, és minden úgy történt ahogy le van írva. Korrekt gyors szállítás. Csak ajánlani tudom mindenkinek.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2023.4.26.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot