Ergonomikus térdelőszék Groco

Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco

Ergonomikus térdelőszék Groco

49 990 Ft
39 362 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
49 990 Ft
39 362 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (holnap Önnél)
Kézbesítési információ

A GROCO ergonomikus térdelőszék olyan modern szék, amely segít megoldani az ülő életmóddal, illetve az ülőmunkával járó nehézségeket. Úgy tervezték, hogy megakadályozza a hátfájás kialakulását. A térdtámasz előre dől és kiegyensúlyozott szöget hoz létre a felső és az alsó test között, így mentesíti a tehertől a hát alsó részét.

A térdelő ülés jelentősen csökkenti az izomfeszültséget, javítja a keringést és megelőzi a nyaki és az ágyéki gerinc, valamint a végtagok gyulladását. Masszőrök, terapeuták vagy kozmetikusok is használhatják a munka közben, otthoni használatra is alkalmas.

A térdelőszék tölgyfából készült, a háttámlák szövettel megerősítettek és kárpitozottak a kényelmes ülés érdekében. Kerekekkel rendelkezik a könnyű mozgatás érdekében. A térdelőszék szerkezete rugalmas, az ülésmagasság és egyben a térdtámla dőlésszöge is állítható.

Előnyök:
  • Támogatja a helyes testtartást
  • Csökkenti a nyaki gerinc feszültségét, így megelőzi a fejfájást
  • Erősíti a gerinc alap izmait és csökkenti a görnyedésre való hajlamot
  • Az egyenes helyzet ellazítja a felső légutakat
  • Megakadályozza a váll- és kézfájdalmakat és a kéztőalagút szindrómát
  • Használata erősíti a hasizmokat
  • Csökkenti a nehéz, duzzadt lábak érzetét

Méretek:
Szélesség: 46 cm
Magasság: 56 - 72 cm
Mélység: 65 cm
Az ülőrész mélysége: 30 cm
Az ülőrész szélessége: 40 cm
Teherbírás: 100 kg

Kapcsolódó termékek

Vélemény 1

Krisztina
2025.4.9.

A termék a fotón látottnak és a leírásának megfelelően kényelmes, esztétikus, masszív.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot