Ergonomikus térdelőszék Groco az egészséges aktív ülésért | velvesa.hu

Ergonomikus térdelőszék Groco

Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco
Ergonomikus térdelőszék Groco

Ergonomikus térdelőszék Groco

42 990 Ft
33 850 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
42 990 Ft
33 850 FtÁFA nélkül

A GROCO ergonomikus térdelőszék olyan modern szék, amely segít megoldani az ülő életmóddal, illetve az ülőmunkával járó nehézségeket. Úgy tervezték, hogy megakadályozza a hátfájás kialakulását. A térdtámasz előre dől és kiegyensúlyozott szöget hoz létre a felső és az alsó test között, így mentesíti a tehertől a hát alsó részét.

A térdelő ülés jelentősen csökkenti az izomfeszültséget, javítja a keringést és megelőzi a nyaki és az ágyéki gerinc, valamint a végtagok gyulladását. Masszőrök, terapeuták vagy kozmetikusok is használhatják a munka közben, otthoni használatra is alkalmas.

A térdelőszék tölgyfából készült, a háttámlák szövettel megerősítettek és kárpitozottak a kényelmes ülés érdekében. Kerekekkel rendelkezik a könnyű mozgatás érdekében. A térdelőszék szerkezete rugalmas, az ülésmagasság és egyben a térdtámla dőlésszöge is állítható.

Előnyök:
  • Támogatja a helyes testtartást
  • Csökkenti a nyaki gerinc feszültségét, így megelőzi a fejfájást
  • Erősíti a gerinc alap izmait és csökkenti a görnyedésre való hajlamot
  • Az egyenes helyzet ellazítja a felső légutakat
  • Megakadályozza a váll- és kézfájdalmakat és a kéztőalagút szindrómát
  • Használata erősíti a hasizmokat
  • Csökkenti a nehéz, duzzadt lábak érzetét

Méretek:
Szélesség: 46 cm
Magasság: 56 - 72 cm
Mélység: 65 cm
Az ülőrész mélysége: 30 cm
Az ülőrész szélessége: 40 cm
Teherbírás: 100 kg

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació