Masszázs alátét 200 x 120 cm

Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm

Masszázs alátét 200 x 120 cm

59 990 Ft
47 236 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
59 990 Ft
47 236 FtÁFA nélkül

A kényelmes masszázs alátét 4 cm vastagságú, sűrű habszivacssal van bélelve. A huzat minőségi puha műbőrből – ún. soft touch- ból készült, amely érintésre nagyon kellemes. Széthajtott állapotban elengendő teret biztosít masszázsra a kliensnek és a masszőrnek egyaránt 200 x 120 cm-en.

A masszázs alátét alkalmas főleg a thai masszázshoz, Shiatsu-hoz, de más masszázs technikákhoz is, amelyeket a talajon végeznek. Az alátét a méreteinek köszönhetően alkalmas tornához és rehabilitációs gyakorlatokat végző klienseknek is.

Az alátétet három részbe lehet összehajtani. Az egyszerű kezelhetőség és hordozhatóság érdekében a termékhez ingyenesen táskát is mellékelünk.

Méretek:
széthajtva: 200 x 120 x 4 cm
összehajtva: 120 x 67 x 12 cm

Vélemény 1

Salón Z.
2022.4.12.

Ilyen nagyobb méretet kerestünk. Nemcsak masszírozunk, hanem kisebb worshopokat is szervezünk 10 személyig. Jó rajta masszírozni és ülni is és könnyen tárolható. A táska miatt is vásároltuk, két helyiségünk van és gyakran kell az alátétet hordozni. Szerintünk praktikus.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot