Masszázshenger jadeitből

Masszázshenger jadeitből

5 590 Ft
4 402 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
5 590 Ft
4 402 FtÁFA nélkül

A jadeit henger hatékony kozmetikai eszköz a bőr-, nyak- és dekoltázsmasszázshoz.
A henger két különböző méretű fejből áll, melyek gondosan simára csiszolt jadeitből készülnek. A kisebb fej az arc érzékeny részeinek, például a szemkörnyék, az orr és az ajkak masszírozására alkalmas. A nagy fej kezeli az arc többi részét, a nyak és a dekoltázs területén használható. A fejeket ergonomikus fogantyú köti össze, amely biztosítja a kényelmes alkalmazást és a henger stabil tartását.

A masszázshenger ellazítja az izmokat, támogatja a vérkeringést és serkenti a nyirokrendszert. Hatékony az öregedés jelei ellen, csökkenti a duzzanatot és a szem alatti karikákat. Hatékonyan revitalizálja a bőrt, a henger használata után szebb, egészségesebb és feszesebb lesz.
 

Használat:
A henger használata előtt alaposan tisztítsa meg a bőrét, majd vigye fel a kozmetikai terméket vagy a masszázsolajat. A masszírozóhenger segíti az olaj jobb felszívódását és fokozza annak hatását.
A kezelés előtt a masszírozóhengert fél órára hűtőbe tesszük. Helyezze a nagyobb görgőfejet a nyakára és finoman masszírozza a területet a nyaktól egészen a dekoltázsig. Masszírozza az állát a fülek és az arccsont felé. Széles fejjel a homlok területét is javasolt az orr tövétől a hajig masszírozni. Forgassa el a hengert és óvatosan húzza át a kisebb fejet a szemtájékon, majd az ajkak körül.

Méretek:
A henger hossza: 14 cm
A fejek szélessége: 4,5 cm és 2,5 cm

Anyag: természetes jadeit kő

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot