Hűsítő fájdalomcsillapító mentolos roll-on 89ml | velvesa.hu

Biofreeze roll-on 89ml

Biofreeze roll-on 89ml

3 650 Ft
3 042 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
3 650 Ft
3 042 FtÁFA nélkül

Készítmény a hát-, izom- és ízületi fájdalmakra a mentol hűsítő hatása által. Nem tartalmaz fájdalomcsillapító anyagokat, lokálisan hat, nem terheli feleslegesen az egész szervezetet, mint a fájdalomcsillapítók. A Biofreeze helyi krioterápiaként működik.

Egyszerű érintés nélküli alkalmazás. A roll-on csomagolásnak köszönhetően elég felvinni a test érintett területére. Nem kell dörzsölni vagy masszírozni.

A Biofreeze gyorsan felszívódik, nem hagy zsíros érzetet. A hatás gyorsan érződik és több mint három órán át tart. Enyhíti a sérülés, megerőltetés vagy túlterhelés okozta izom- és ízületi fájdalmat. Különösen alkalmas az ízületek gyulladásos betegségei (ízületi gyulladás, osteoarthritis) esetén.

A jegeléshez vagy a fájdalomcsillapítókhoz képest a Biofreeze vitathatatlan előnyökkel rendelkezik:
  • gyors és egyszerű alkalmazás
  • nem okozza a kezelt testrész megmerevedését
  • nem okoz zsibbadást a bőrön
  • nem korlátozza a mozgást és egyéb tevékenységet
  • nem befolyásolja a figyelmet, nem okoz álmosságot vagy a lassú reakciót
  • gyorsan és mélyen hat
  • célzott és helyi hatású
  • sportoláshoz vagy túrázáshoz is alkalmas
  • hatása több mint három órán át tart
  • gyermekek számára 2 éves kortól alkalmas

Használat: Vigye fel a gélt vékony rétegben az érintett területre. Nem kell dörzsölni a bőrt. Használja naponta háromszor, legfeljebb négyszer. Az alkalmazás után mossa meg a kezét hideg vízben.

Figyelmeztetés: Kerülje a szemmel, nyálkahártyával való érintkezést, ne alkalmazza sérült és irritált bőrre. Ne kombinálja más masszázstermékekkel. Ne kösse be és ne melegítse az alkalmazás helyét! A Biofreeze felnőttek és 2 évnél idősebb gyermekek számára alkalmas. Csak külső használatra. Terhes és szoptató nőknek, 2 év alatti gyermekeknek és érzékeny bőrűeknek a termék használata előtt orvoshoz kell fordulniuk.

Összetevők: izopropil-alkohol, víz, gyógynövénykivonat (Ilex paraguariensis), karbomer, trietanol-amin, mentol, kámfor, szilícium-dioxid, metil-parabén, glicerin, propilén-glikol, E 102, E 133

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Kérdése van a termékkel kapcsolatban?

Kérdezze szakértőnket

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació