TAVON paszta sérülések kezelésére 300ml

TAVON paszta sérülések kezelésére 300ml

8 541 Ft
6 725 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
8 541 Ft
6 725 FtÁFA nélkül

Természetes alapú TAVON paszta sérülések, zúzódások, duzzanatok kezelésére és a megfeszült izmok ápolására. A paszta sportolás és megerőltető fizikai aktivitás után alkalmazható.

A paszta fő összetevője a mumiakivonat (aminosavakban, ásványi anyagokban és huminsavakban gazdag természetes gyanta, amely enyhíti a gyulladást és felgyorsítja a regenerációt), tartalmaz ezen felül zöld agyagot, levendula, rozmaring illóolajokat, körömvirág, vadgesztenye, árnika, fekete nadálytő és aktív szén kivonatot.

A paszta gyulladáscsökkentő hatású, méregtelenít, serkenti a vérkeringést, enyhíti a bőrpírt és az irritációt. Olyan anyagokat tartalmaz, amelyek felgyorsítják a gyógyulást és csökkentik a fájdalmat. Lágyítja, hidratálja és egészséges állapotba hozza a bőrt.

A mentol paszta frissítő illatát biztosítja, és felvitel után kellemes és pihentető hűsítő hatást hagy maga után.

A pasztához egy fa spatula van csomagolva, amellyel könnyedén felviheti az érintett területre.

Használat: Spatulával vigyen fel vékony, körülbelül 2-3 mm-es pasztaréteget a bőrre. Ezután fedje le a kezelt területet műanyag fóliával a paszta jobb hatásának érdekében, és hogy ne szennyezze be a környezetet. Hagyja rajta a pasztát legalább 2 órán keresztül, a hatékony eredmény érdekében akár egy éjszakán át is rajta hagyhatja. Ezután mossa le a pasztát tiszta vízzel.
A paszta eltávolítása után várjon legalább 8 órát, mielõtt újból felvinnö. Szükség szerint ismételje meg a folyamatot.

Tárolás: Tárolja a pasztát száraz és sötét helyen, szobahőmérsékleten.

Figyelmeztetés: Ne alkalmazza a pasztát sérült bőrre, valamint a szem, az orr és a nyálkahártyák közelébe. Ne használja a terméket, ha allergiás valamelyik összetevőjére. Tartsa távol gyermekektől.

Összetétel: Illite, Aqua, Kaolin, Propylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Montmorillonite, Carbon, Cetearyl Alcohol, Symphytum Officinale Root Extract, Arnica Montana Flower Extract, Mumio Asphaltum Punjabianum Extract, Aesculus Hippocastanum Flower Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Glyceryl Stearate SE, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Flower Oil, Ceteareth-25, Phenoxyethanol, Menthol, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Linalool, Limonene, Geraniol

Térfogat: 300 ml

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot