Cseresznyemagvas párna 16x13cm

Cseresznyemagvas párna 16x13cm

3 450 Ft
2 717 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
3 450 Ft
2 717 FtÁFA nélkül

A cseresznyemagvas párna biztonságos és környezetbarát egészségügyi termék. A felmelegített vagy lehűtött párna a testre helyezve segít különféle betegségek során, például csecsemők kólikája, izomfájdalmak, menstruáció, reuma, migrén vagy rovarcsípésben.

A párna teljesen biztonságos, könnyen használható, gyermekek és felnőttek számára egyaránt alkalmas. A huzat OEKO-TEX® Standard 100 tanúsítvánnyal rendelkezik, 100% pamutból készült, így puha és kellemes tapintású.

Használat: Melegítés vagy hűtés előtt távolítsa el a párnáról a külső huzatot.
Hőterápiához helyezze a magvas zsákot a mikrohullámú sütőbe 660 W-on 90 másodpercre. Vagy tegye a sütőbe 130°-on kb 10 percre, vagy pedig helyezze a radiátorra. A felmelegítése után keverje össze a magvakat és ellenőrizze a hőmérsékletet úgy, hogy a párnát a csuklójára helyezi.

Hűsítő terápiához helyezze a magvas zsákot 2 órára a hűtőbe vagy 1 órára a fagyasztóba. Ügyeljen arra, hogy a zacskó ne érintkezzen élelmiszerrel.
Melegítés vagy hűtés után helyezze a párnát a test érintett területére.

Tisztítás: Tisztítás előtt távolítsa el a kivehető zacskót a magvakkal és csak a külső pamuthuzatot mossa ki. A külső huzat kézzel vagy mosógépben 40°-on mosható.

Figyelmeztetés: Gyermekek elől elzárva tartandó. Ne használja a terméket, ha szív- és érrendszeri betegségben vagy akut duzzanatban szenved. Minden használat előtt ellenőrizze, hogy a párna nem sérült-e.

Méret: 16 x 13 cm
A cseresznyemag súlya: 150 g
A huzat anyaga: 100% pamut
Csomagolás: kivehető zacskó cseresznyemaggal és külső huzat

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot