Biofreeze spray 118ml

Biofreeze spray 118ml

7 831 Ft
6 166 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
7 831 Ft
6 166 FtÁFA nélkül

Mentol alapú fájdalomcsillapító terméka hát-, izom- és ízületi fájdalmakra esetén. Nem tartalmaz fájdalomcsillapító anyagokat, lokálisan hat, nem terheli feleslegesen az egész szervezetet, mint a fájdalomcsillapítók. A Biofreeze helyi krioterápiaként működik.

Egyszerű érintés nélküli alkalmazás. Csak permetezze a test érintett területére. Nem kell dörzsölni vagy masszírozni.

Alkalmas tappaszal való kombinációra. A tapasz felragasztása után permetezze be a betapaszolt  testrészt. A Biofreeze megsokszorozza a tapaszolás hatását.

A Biofreeze gyorsan felszívódik, nem hagy zsíros érzetet. A hatás gyorsan érződik és több mint három órán át tart. Enyhíti a sérülés, megerőltetés vagy túlterhelés okozta izom- és ízületi fájdalmat. Különösen alkalmas az ízületek gyulladásos betegségei (ízületi gyulladás, osteoarthritis) esetén.

A jegeléshez vagy a fájdalomcsillapítókhoz képest a Biofreeze vitathatatlan előnyökkel rendelkezik:
  • gyors és egyszerű alkalmazás
  • nem okozza a kezelt testrész megmerevedését
  • nem okoz zsibbadást a bőrön
  • nem korlátozza a mozgást és egyéb tevékenységet
  • nem befolyásolja a figyelmet, nem okoz álmosságot vagy a lassú reakciót
  • gyorsan és mélyen hat
  • célzott és helyi hatású
  • sportoláshoz vagy túrázáshoz is alkalmas
  • hatása több mint három órán át tart
  • gyermekek számára 2 éves kortól alkalmas

Használat: Vigye fel a gélt vékony rétegben az érintett területre. Nem kell dörzsölni a bőrt. Használja naponta háromszor, legfeljebb négyszer. Az alkalmazás után mossa meg a kezét hideg vízben.

Figyelmeztetés: Kerülje a szemmel, nyálkahártyával való érintkezést, ne alkalmazza sérült és irritált bőrre. Ne kombinálja más masszázstermékekkel. Ne kösse be és ne melegítse az alkalmazás helyét! A Biofreeze felnőttek és 2 évnél idősebb gyermekek számára alkalmas. Csak külső használatra. Terhes és szoptató nőknek, 2 év alatti gyermekeknek és érzékeny bőrűeknek a termék használata előtt orvoshoz kell fordulniuk.

Összetétel: Ethanol, Water, Menthol, Dimethyl Sulfone (MSM), Herbal Extract (Ilex Paraguariensis), Isopropyl Myristate, Arnica Montana Flower Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Echinacea Angustifolia Extract, Juniperus Communis Fruit Extract

Vélemény 3

Camelia
2024.9.10.

Elégedett!

0.0.0.
velvesa
Martina
2024.8.13.

Elégedettség

0.0.0.
velvesa
Petrof
2024.6.3.

profi hozzáallás, köszönöm

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot