Forma az arc jeges masszírozására hengerrel

Forma az arc jeges masszírozására hengerrel
Forma az arc jeges masszírozására hengerrel
Forma az arc jeges masszírozására hengerrel
Forma az arc jeges masszírozására hengerrel
Forma az arc jeges masszírozására hengerrel

Forma az arc jeges masszírozására hengerrel

2 982 Ft
2 348 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Kozmetikai segédeszköz jeges arcmasszázshoz négy funkcióval az átfogó bőrápolásért. Az ergonomikus forma kényelmes használatot biztosít, és praktikus méretének köszönhetően bármilyen kézitáskában elfér. A jeges masszázs gyengéd és alkalmas az érzékeny bőrre is.

A masszázs segédeszköz tartalma:
  • Jeges masszázs fej - segít felfrissíteni a bőrt, csökkenti az izomfeszültséget, a duzzanatot és a szem alatti karikákat.
  • Rozsdamentes acél henger - arcmasszázshoz, hozzájárul a bőr feszesítéséhez és vérkeringéséhez.
  • Kefe a kozmetikai kellékek tisztításához (kereszt szerkezetű kiemelkedések)
  • Szilikon kefe sörtékkel - a bőr mosásához és tisztításához.

A hűtőfej használata: Öntsön vizet a készülék tetején található erre a célra kialakított nyílásba, majd helyezze a fagyasztóba álló helyzetben körülbelül 4 órára. Miután kivette a fagyasztóból, öblítse le röviden a formát meleg vízzel, és vegye le a fedelet.

A levehető fedél sötétebb színű. A jégforma szilikonzárral van rögzítve a forma alsó felében, ezért legyen óvatos a kivételekor, nehogy a zár eltörjön. Ha a fedél nem vehető le, öblítse le röviden meleg vízzel, többször.


A masszázs előtt alaposan tisztítsa meg a bőrét a sminkmaradványoktól; a nagyobb hatékonyság érdekében vigyen fel tonikot vagy szérumot a bőrre. Masszírozáskor középről kifelé haladjon hosszú mozdulatokkal; nagyobb területek, például az arc és a homlok esetén gyengéd, kifelé irányuló körkörös mozdulatokkal masszírozza. Az alkalmazás után törölje szárazra a bőrét puha törölközővel, és kenje be arckrémmel vagy olajjal. Hetente többször is végezhet jeges masszázst.

A rozsdamentes acélhenger használata: A masszázs előtt alaposan tisztítsdameg a bőrét a sminkmaradványoktól; a nagyobb hatékonyság érdekében tonikot vagy szérumot is felvihet a bőrre. A hengert használat előtt lehűtheti. Masszírozáskor az arc közepétől kifelé haladjon, az álltól felfelé a szem alatt és a szem belső sarkától a halánték felé. A masszázs után ajánlott arckrémet vagy olajat felvinni.

A kiegészítők tisztítása kefével: Nedvesítse be az ecsetet, és vigyen fel rá enyhe tisztítószert. Körkörös mozdulatokkal tisztítsa meg a kiegészítőket a dekoratív kozmetikumoktól. Ezután öblítse le vízzel, és hagyja megszáradni.

Arctisztítás szilikonkefével: Nedvesítse be a bőrt vízzel, és vigyen fel a szükséges mennyiségű tisztító gélt vagy peelinget a szilikonkefére. Tisztításkor körülbelül 1 percig masszírozza a bőrt körkörös mozdulatokkal. Öblítse le a bőrt vízzel, óvatosan szárítsa meg, és vigyen fel arckrémet vagy olajat.

Tisztítás: Minden használat után tisztítsa meg a készüléket meleg vízzel és enyhe szappannal, majd hagyja szabadon megszáradni. Kerülje az agresszív tisztítószereket, az alkoholtartalmú szereket és a kemény szivacsokat.

Figyelmeztetés: Masszírozáskor ne alkalmazzon túlzott nyomást. A masszázskészülék használata nem ajánlott közvetlenül kozmetikai beavatkozások után, illetve nyílt sebekkel és gyulladásos bőrön. A jeges masszázs nem alkalmas hidegre érzékeny személyek számára.

Paraméterek:
Méret: 6,7 x 11 cm
Anyag: Szilikon, rozsdamentes acél
Szín: Rózsaszín

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot