Egyszer használatos lepedő 20db 200x80cm

Egyszer használatos lepedő 20db 200x80cm

1 920 Ft
1 512 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
1 920 Ft
1 512 FtÁFA nélkül

Egyszer használatos, méretre vágott lepedő 15 g/m2 sűrűségű textilbőlPuha és kellemes tapintású anyag.

Praktikus helyettesítője a klasszikus lepedőnek. Magas higiéniai standard és gazdaságos megoldás az üzlete részére. Könnyen és kényelmesen használható, mivel a méretre vágott darabok a szabványos masszázságy méreteihez alkalmazkodnak.

Csomagolás: 20 darab lepedő, 200 x 80 cm méretben

Vélemény 5

Eliška
2023.12.11.

Extrém könnyű. Könnyen lecsúszik a földre. 3* csak a kellemes anyag miatt.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Kedves Eliska, az anyagukra tekintettel ezek a lepedők vékonyak és könnyűek, ilyennek kell lenniük. Ha valami nehezebbet szeretne, válassza a pamutot vagy a mikroszálas ágyhuzatot.

2023.12.12.
velvesa
Eni
2022.11.30.

Ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Abai Ágnes
2022.8.22.

Fizikóterápiára használtam masszázshoz. Nagyon jó volt es praktikus. Csak ajánlani tudom.

0.0.0.
velvesa
Alexandra
2022.4.26.

Éppen most kaptam meg és nagyon elégedett vagyok. Kötelező felszerelés mindazoknak, akik értékelik a higiéniát és hatékonyak szeretnének lenni.

0.0.0.
velvesa
Rodica
2023.12.1.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot