BEURER HK 35 elektromos melegítő párna

BEURER HK 35 elektromos melegítő párna

10 079 Ft
8 399 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Beurer HK 35 melegítő párna a német Beurer gyártótól.
Ez a klasszikus designú melegítő párna gyorsmelegítéssel rendelkezik!
Kényeztesse az érzékeit a Beurer párnával. A 3 hőmérsékleti üzemnek és a mikroszálas finom felületnek köszönhetően ez a gyorsan melegítő párna, meleget és kényelmet nyújt a hidegebb hónapok alatt is.  
A Beurer személyi melegítő párna, finom mikroszálakkal állandó meleget és kényelmet nyújt, amely segít lélegezni a bőrének. A BSS túlmelegedés elleni védelemnek és az elektronikus hőszabályozásnak köszönhetően, ezen melegítő párna 3 hőbeállítás közötti választást tesz lehetővé, mégpedig cca. 45 - 75 °C -os tartományban.
A biztonságról a Beurer Safety Systém – túlmelegedés elleni védelem gondoskodik. Ezen rendszernek köszönhetően a párna azonnal kikapcsol, ha észleli, hogy a hőspirál az alátét belsejében károsodott és kiégés veszélye áll fenn. Az automatikus kikapcsolás pedig megközelítőleg 90 perc után kapcsolja ki a párnát. A párna méretei: 40x30 cm. Optimális kompakt méretek – egyszerűen tárolható.
Ezen Beurer melegítő berendezés karbantartása nagyon egyszerű. A mikroszálakból álló huzat biztonságosan mosható a mosógépben, 30 °C -on. Ráadásul a párna Öko-Tex 100 tanúsítvánnyal rendelkezik! Öko-Tex: Ezen berendezés számára felhasznált szövetek, teljesítik az Öko-Tex Standard 100 szigorú ökológiai követelményeit, tanúsítva a Hohenstein Research Institute által.
Pihenjen meg egy nehéz nap után. Kényeztesse magát, mint egy wellness központban, kellemes meleg által és Beurer minőségben! 

Jellemzők és műszaki adatok:

turbó-gyors melegítés
3 hőbeállítás
BSS túlmelegedés elleni védelem
automatikus kikapcsolás 90 perc után
pontos elektronikus hőszabályozás
leválasztható kapcsoló
higiénikus műanyag védőborítás
pamut bevonat
mosás lehetősége mosógépben 40°C-on
méret cca. 40x30 cm
100W

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot