BEURER UB 60 elektromos melegítő alátét

BEURER UB 60 elektromos melegítő alátét

34 590 Ft
27 236 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Melegítő alátét allergia elleni védelemmel. Egy puha, áteresztő pamutból van legyártva és ez a speciális szövet folyamatos védelmet biztosít az aktákkal, a kellemetlen szagokat okozó baktériumokkal és a penész növekedésével szemben. Ideális az allergiások számára.

Jó alvás – az elektromos alátétekkel a Beurer márkától.

A megfelelő alváshoz a szobahőmérsékletnek 18°C körül kellene lennie. A hűvös levegő és a kellemesen meleg alátét a takaró alatt, ideális feltételeket biztosítanak az alváshoz. Ezután az alvás már valódi örömmel jár.

A Beurer alátét ideális méretekkel rendelkezik 1 személy számára: 150 x 80 cm. Elég az ágyra helyezni és bekapcsolni azt. Amíg megmossa a fogát, az alátét előkészíti a hő által biztosított kényelmet, így nem érheti semmilyen hideg meglepetés.

A 4 hőbeállítás változatosságot kínál, így be tudja állítani az optimális hőmérsékletet. A kellemes fleece felület érintésre finom, s egyúttal megfelelően légáteresztő.  

A biztonságról a Beurer Safety Systém rendszer gondoskodik – túlmelegedés elleni védelem. Ezen rendszernek köszönhetően az alátét kikapcsol, ha a belsejében található hőspirál károsodott és kiégés veszélye áll fenn.

A Beurer UB 60 termék automatikus kikapcsolással rendelkezik 12 óra után, szintén az automatikus hőmérsékletcsökkentés funkciójával, a 3 és 4 fokozatról a 2 fokozatra, 3 óránként.

Legyen kellemes az alvása a melegítő alátétekkel a német Beurer márkától!

Jellemzők és műszaki adatok:
  • külső réteg: puha fleece
  • belső réteg: fleece
  • 4 hőbeállítás
  • innovatív kezelő megvilágított LCD kijelzővel
  • automatikus kikapcsolás cca. 12 óra után
  • előmelegítés (cca. 30 perc)
  • BSS túlmelegedés elleni védelem
  • automatikus hőmérséklet csökkentés a 3 és 4 beállításról a 2 beállításra
  • leválasztható kezelő
  • mosás lehetősége 30°C-on
  • méret: 150 x 80 cm
  • 60 W

Vélemény 1

Blanka
2025.4.23.

Minőségi kivitelezésű alátét

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot