Férfi kilt szaunába

Férfi kilt szaunába

6 190 Ft - tól
4 874 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
6 190 Ft - tól
4 874 FtÁFA nélkül

Férfi kilt a kényelmes szaunázáshoz vagy wellnesszezéshez. 100% pamut szövetből készült gofri mintázattal, amely tökéletesen felszívja a vizet, izzadságot és gyorsan szárad.

A kilt húzózsinórral rendelkezik, és könnyen rögzíthető tépőzárral. Nagyon könnyű, vékony és alkalmazkodik a különböző típusú alkatokhoz.

Elöl egy rávarrt zseb található, amelyben apró tárgyakat tárolhat.

Tisztítás: A kiltet ajánlott mosni max. 60°C hőmérsékleten fehérítő használata nélkül. Szárítógépben normál hőmérsékleten száríthatja. A kiltet nem ajánlott kémiailag tisztítani vagy vasalni.

Méretek (szélesség x hosszúség): 160 x 60 cm
A zseb mérete: 17,5 x 20 cm

Anyag: 100% pamut

 

Vélemény 5

Klaudia
2024.3.24.

Nagy elégedettség a termékkel - szaunakilt. Ugyanúgy a kommunikációval és a gyors szállítással is.

0.0.0.
velvesa
Miro
2024.1.2.

Az anyag jó, de az én alkatomra elég hosszú.

0.0.0.
velvesa
Roman
2023.12.18.

Gyors szállítás. Minőségi termék jó áron. Csakis ajánlani tudom az üzletet és a terméket is.

0.0.0.
velvesa
Jani
2023.8.10.

Ma kaptam meg, kiváló termék, bátran ajánlom mindenkinek.Nagy méret, karcsú férfiaknak nem biztos hogy megfelelő.

0.0.0.
velvesa
Mirec
2023.3.31.

A Kilt anyaga és kivitelezése kitűnő. Szabása és mérete azonban univerzális nagyságú, és így inkább 190 cm körüli és 120 kg-os férfiaknak felel meg, én a 70 kg-ommal el vagyok benne veszve és úgy nézek ki, mintha "70 szoknyám lenne" :) Le kellett rövidíttetnem és szűkítenem. Jó lenne ha lehetne legalább az S-M és L-XL nagyságok közül választani.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot