Stabil masszázsasztal kétrészes

Stabil masszázsasztal kétrészes

161 641 Ft
134 701 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
									
									

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Szín: Krém
Dinamikus teherbírás: 270 kg
Statikus teherbírás: 790 kg
Hossz: 190 cm
Szélesség: 70 cm
Súly: 50 kg
Beállítható magasság: 64 cm – 90 cm
A habszivacs vastagsága: 7 cm
Kárpitozás: Comfort Soft-touch PU
A masszázságy bükkfából van legyártva
A szállítás ára, Magyarország területén belül: 14 880 Ft Áfával

Tartozékok:

  • Ultra puha deluxe fejtámla
  • Beállítható alumínium fejtámla tartó
  • Kartámasz

Tulajdonságok:
  • A masszázságy egyik oldala billenthető
  • A beállítható rész 11 pozíciója
  • Lekerekített sarkok
  • Nyitott rakodási felület
  • Nyílások a fejtámla tartó számára, mindkét oldalon
  • Kettős zár a lábak számára, a magasabb biztonság érdekében

Masszív, fából készült, kibillenthető masszázságy a masszőrök, rehabilitációs dolgozók, gyógytornászok és kozmetikusok számára...
A bükkfából készült ágynak beállítható a magassága 64-90 cm-ig, valamint egy kibillenthető oldala van, a félig fekvő-félig ülő testhelyzet 11 beállítható pozíciójával. A pozíció beállítása javíthatja a masszőr hozzáférését az ügyfélhez, például a reflex masszázsoknál, amelyek nagyobb kényelmet nyújtanak a masszírozott személy számára. A fejtámla alumínium tartójának a megdöntése egyszerűen beállítható a gyorskapcsoló segítségével. A felszereléshez szintén hozzátartozik „Comfort Soft-touch PU“ fejtámla, kárpitozással. A fejtámla varratai és kivágásai úgy lettek megtervezve, hogy a legkisebb mértékben nyomják meg a masszírozott arcát és ne hassanak zavaróan a masszázsra. A teljes masszázságy minőségi anyaggal van bevonva. A többrétegű habszivacs vastagsága 7 cm, ami bebiztosítja az ügyfél tökéletes kényelmét. Szintén a tartozékok közé tartozik a kartámla is. Minden lábán gumiborítás található, amelynek köszönhetően a masszázságy a padlón nem csúszik, és magas stabilitása van.

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot