BEURER UB 83 elektromos melegítő alátét
Beurer UB 83 elektromos melegítő alátét a német Beurer társaságtól.
Allergia elleni védelemmel rendelkezik. A felülete egy kellemes plüss anyagból van. Ez a speciális szövet folyamatos védelmet biztosít az aktákkal, a kellemetlen szagokat okozó baktériumokkal és a penész növekedésével szemben. Ideális az allergiások számára.
Jó alvás – az elektromos alátétekkel a Beurer márkától. A megfelelő alváshoz a szobahőmérsékletnek 18°C körül kellene lennie. A hűvös levegő és a kellemesen meleg alátét a takaró alatt, ideális feltételeket biztosítanak az alváshoz. Ezután az alvás már valódi örömmel jár.
A Beurer UB83 alátét ideális méretekkel rendelkezik 1 személy számára: 150 x 80 cm. Elég az ágyra helyezni és bekapcsolni azt. A 2x9 hőbeállítás változatosságot kínál, így be tudja állítani az optimális hőmérsékletet. A kellemes plüss felület érintésre finom, s egyúttal megfelelően légáteresztő.
A biztonságról a Beurer Safety Systém rendszer gondoskodik – túlmelegedés elleni védelem. Ezen rendszernek köszönhetően az alátét kikapcsol, ha a belsejében található hőspirál károsodott és kiégés veszélye áll fenn.
A Beurer UB 83 termék automatikus kikapcsolással rendelkezik (időzítő 60 perces időközönként), szintén az automatikus hőmérsékletcsökkentés funkciójával, a 7,8,9 fokozatról a 6 fokozatra, mégpedig 3 óránként. Élvezze a kitűnő alvást a melegítő alátétekkel a német Beurer márkától!
Jellemzők és műszaki adatok:
melegítő alátét puha, hullámos felülettel
külön beállítható hőzónák a test és a lábak számára
9 hőbeállítás minden zónára
innovatív kapcsoló megvilágított LCD kijelzővel
egyedileg beállítható időzítő (1 órás intervallumban)
BSS® túlmelegedés elleni védelem
gyorsmelegítés
előmelegítési idő cca. 15 min.
automatikus hőmérsékletcsökkentés a 7,8 és 9 fokozatról a 6 fokozatra, 3 óránként
méretek cca. 150 x 80 cm
mosás lehetősége 30 °C-on
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot