Stop cellulit masszázsviasz

Stop cellulit masszázsviasz

4 090 Ft - tól
3 220 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
4 090 Ft - tól
3 220 FtÁFA nélkül

A Stop Cellulit termékcsaládhoz tartozó masszázsviasz a népszerű Verana natúrkozmetikumok része. A viasz lassabban szívódik fel, mint a vízbázisú krémek, így professzionális és otthoni használatra egyaránt ideális a cellulit elleni eljárásokhoz. Ugyanakkor csökkenti a bőr öregedésének jeleit, növeli annak rugalmasságát, vitaminokkal és ásványi anyagokkal látja el. A masszázsok mellett szauna vagy meleg fürdő utáni bőrkezelésre is alkalmas.

A citrom és a grapefruit illata élénkít, oldja a stresszt és elősegíti a kreativitást, míg az olyan egyedi összetevők, mint a pirospaprika, fahéj, fekete bors, gyömbérgyökér és csalán serkentik a vérkeringést és csökkentik a finom ráncokat. Segítenek az öregedési folyamatok lassításában, elősegítik a zsírégetést és csökkentést, tonizálják és regenerálják a bőrt. A masszázsviasz használata után a bőr sima, feszes és rugalmas lesz.

Használat: A masszázs előtt meleg zuhanyt javasolunk. Mielőtt felvinné a viaszt a testre, melegítse fel a kezében, majd vigye fel a bőrre, és kezdje el masszírozni. Az emberi bőr az évszaktól és a bőr állapotától függően annyi viaszt szív fel, amennyire szüksége van.
A masszázs után javasoljuk, hogy csavarja be magát törölközőbe és pihenjen 10 percig. Ez idő alatt a bőr felszívja a viasz többi részét. Fejezze be az eljárást meleg zuhannyal, hogy lemossa a viasz maradékot a testről.

Tárolás: A masszázsviaszt tárolja száraz és sötét helyen, 5-20ºC-on.

Összetétel / INCI: Elaeis guineensis Kernel Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Cera Alba, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Zingiber Officinalis Root Extract, Piper Nigrum Fruit Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Citrus Grandis Seed Oil, Citrus Limon Peel Oil, Tocopherol, Limonene, Citral

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot