Közepes méretű henger és kellék készlet maderoterápiához | velvesa.hu

Közepes méretű hengerkészlet maderoterápiához

Közepes méretű hengerkészlet maderoterápiához
Közepes méretű hengerkészlet maderoterápiához
Közepes méretű hengerkészlet maderoterápiához

Közepes méretű hengerkészlet maderoterápiához

36 590 Ft
32 096 Ft
25 273 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
36 590 Ft
32 096 Ft
25 273 FtÁFA nélkül

A közepes méretű készlet maderoterápiához 6 különböző bükkfából készült eszközt tartalmaz.

A készlet tartalma:
Félkör henger
Homorú henger
4 kocka henger
Kerekes henger
Formázott spatula
T henger fogantyúval

A maderoterápia, illetve a fa hengerekkel végzett masszázs Dél-Amerikából (Kolumbia, Brazília) származik, amely során különféle formájú hengereket és tiszta bükkfából készült kellékeket használnak.

A maderoterápia főként a bőr serkentett vérkeringésére és a nyirokáramlás javítására irányul, ami az ismételt masszázs után szemmel látható eredményt biztosít karcsúbb, formásabb test és egyenletes bőrtónus formájában.

A rendszeres maderoterápia eredménye:
  • vonzóbb és karcsúbb testkontúrok
  • a cellulit és a striák láthatóságának csökkenése
  • egységes bőrtónus
  • a bőr szerkezetének javulása
  • sima és feszes bőr

Ez a fajta masszázs elsősorban a problémás testrészekre összpontosít, mint például a comb, has, fenék, kar és a csípő, de a nyakra és az arcra is. Maga a masszázs pihentető és fájdalommentes.

Vélemény 3

Soňa Radicsová
2022.6.2.

Nem vagyok elégedett, a hengerek nem forognak.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot, a véleményből nem egyértelmű, hogy melyik henger nem forog, ugyanis az egész készletet értékelte. Keressen minket bizalommal és ellenőrizzük.

2022.6.3.
velvesa
Mária
2022.5.26.

Minőség és szuper ár

0.0.0.
velvesa
Izabella
2022.9.23.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació