Fából készült köpölyök maderoterápiához készletben

Fából készült köpölyök maderoterápiához készletben
Fából készült köpölyök maderoterápiához készletben
Fából készült köpölyök maderoterápiához készletben
Fából készült köpölyök maderoterápiához készletben

Fából készült köpölyök maderoterápiához készletben

35 990 Ft
28 339 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
35 990 Ft
28 339 FtÁFA nélkül

Nagy méretű készlet 5 db fából készült masszázsköpöly maderoterápához 7, 8, 9, 10 és 11 cm átmérővel. A megfelelően hosszú fogantyú lehetővé teszi a köpöly probléma mentes használatát.

A maderoterápiás eszközök fa részei természetes alapú impregnáló olajjal vannak kezelve, amely védi a fát és meghosszabbítja élettartamát. Nincsenek lakkozva.

A maderoterápiában a köpölyöket a nyirokáramlás serkentésére és a problémás testrészek vastagabb bőr alatti zsírréteggel ellátott, narancsbőrös vagy megereszkedett bőrének serkentésére, valamint simítására használják. A brazil maderoterápia köpölyöket alkalmaz a fenék megemeléséhez, formálásához és kisimításához.

A köpölyök átmérője: cca 7, 8, 9, 10 és 11 cm

A maderoterápia, illetve a fa hengerekkel végzett masszázs Dél-Amerikából (Kolumbia, Brazília) származik, amely során különféle formájú hengereket és tiszta bükkfából készült kellékeket használnak.

A maderoterápia főként a bőr serkentett vérkeringésére és a nyirokáramlás javítására alkalmas, ami az ismételt masszázs után szemmel látható eredményt biztosít karcsúbb, formásabb test és egyenletes bőrtónus formájában.

A rendszeres maderoterápia eredménye:
  • vonzóbb és karcsúbb testkontúrok
  • a cellulit és a striák láthatóságának csökkenése
  • egységes bőrtónus
  • a bőr szerkezetének javulása
  • sima és feszes bőr

Ez a fajta masszázs elsősorban a problémás testrészekre összpontosít, mint például a comb, has, fenék, kar és a csípő, de a nyakra és az arcra is. Maga a masszázs pihentető és fájdalommentes.

Vélemény 1

Trtilek Jiří
2023.1.17.

szuper - mint mindig, maximális elégedettség

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot