Stop cellulit masszázskrém

Stop cellulit masszázskrém

3 990 Ft - tól
3 142 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
3 990 Ft - tól
3 142 FtÁFA nélkül

A Verana Professional „Stop Cellulit” masszázskrém segít csökkenteni a narancsbőrt és az öregedés jeleit. Mélyen felszívódik a bőrbe, hatékonyan hidratálja, regenerálja és táplálja azt.

A masszázskrém természetes olajkivonatokat tartalmaz pirospaprikából, fahéjból, fekete borsból, gyömbérgyökérből és csalánból, melyek melegítő hatásúak, serkentik a vérkeringést, lassítják a bőr öregedési folyamatait és támogatják a zsírégetést. A grapefruit és citrom illóolajok növelik a bőr rugalmasságát, vitaminokkal táplálják és összehúzzák a pórusokat.

Használhatja a krémet cellulit csökkentő, fiatalító és revitalizáló masszázsokhoz vagy fogyókúrás és alakformáló eljárásokhoz. Használata után a bőr sima tapintású és feszes marad.

Használat:
Először kenje fel a krémet a kezére, hogy felmelegedjen. Ezután vigye fel a tiszta bőrre és masszírozhat.

Tárolás:
A masszázskrémet sötét, száraz helyen, 5-20°C hőmérsékletnél tárolja.

Összetétel:
Desztillált víz, repceolaj, kukoricaolaj, glicerin, pálmamag olaj, tokoferol (természetes E-vitamin), pirospaprika olaj kivonat, fahéj olaj kivonat, fekete bors olaj kivonat, gyömbér olaj kivonat, csalán olaj kivonat, grapefruit illóolaj, citrom illóolaj

Csomagolás:
Masszázskrém műanyag tégelyben 200 g, 500 g

Vélemény 3

Mirka Palcová
2023.4.7.

Nagyon kellemes krém, max elégedett vagyok, kitűnő érzés a testen.

0.0.0.
velvesa
Petronela
2022.10.25.

Kellemes friss citrusos - tejszínes illat. A krém nem éget, mint más anti cellulit készítmények, hanem kellemesen melegíti a bőrt. Az puhává, lággyá és feszessé válik. A krém sűrű, azonban a kéz melege által nagyon jól kenődik. Testápolóként használom.

0.0.0.
velvesa
Vlasta
2022.8.12.

A krém kellemes illatú, jól alkalmazható. Elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot