Csokoládés testradír 140ml

Csokoládés testradír 140ml

3 050 Ft
2 402 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
3 050 Ft
2 402 FtÁFA nélkül

A bio kókuszolaj, kakaóbab kivonat és tengeri só kiegyensúlyozott arányú kombinációja megszabadítja bőrét a nem kívánt elhalt sejtektől és szennyeződésektől. Méregteleníti, hidratálja, regenerálja, rugamassá és puhává varázsolja bőrét.

Biztosan értékeli majd a kókusz és a csokoládé egyedülálló illatát. Ennek köszönhetően a testradírozás rendszeres rituálévá válik!

A rendszeres alkalmazás fontos előnye, hogy a testkozmetikumok hatóanyagai könnyebben felszívódnak.Tipikus példa erre a narancsbőr elleni gélek és krémek, amelyek hatását fokozza ha radírozott bőrre alkalmazzuk.

Használhatja atópiás ekcéma kezelés kiegészítéseként is.

Az optimális hatás érdekében használja heti 1-2 alkalommal. A testradír használata előtt keverjen össze kis mennyiséget és vigye fel vékony rétegben a nedves bőrre. Gyengéd, körkörös mozdulatokkal masszírozza a bőrbe majd öblítse le langyos vízzel. Alkalmazza a nagyon száraz területekre is: sarok, térd, talp. 

Tartósítószer és szintetikus anyagoktól mentes.

Összetétel: Sodium Chloride (só), Bio Cocos Nucifera Oil (Bio kókusz növényi olaj), Bio Helianthus Annuus Seed Oil (Bio napraforgó olaj), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (Mandulaolaj), Theobroma Cacao Extract (Kakaó kivonat), Tocopherol (E vitamin), Ascorbyl Palmitate (C vitamin észter), Ascorbic Acid (Aszkorbinsav - C vitamin)

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot