Paraffin melegítő 3,5l

Paraffin melegítő 3,5l
Paraffin melegítő 3,5l
Paraffin melegítő 3,5l
Paraffin melegítő 3,5l

Paraffin melegítő 3,5l

21 221 Ft
16 709 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
21 221 Ft
16 709 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (holnap Önnél)
Kézbesítési információ

A paraffinmelegítő olyan készülék, amely a paraffin feloldására és felmelegítésére szolgál a paraffinpakoláshoz. Wellness létesítményekben, szépségszalonokban és akár otthon is használható. Kis súlyának köszönhetően a melegítő nagyon könnyen kezelhető.

A paraffinpakolásnak esztétikai és egészségügyi hatásai is vannak. Hidratálja és táplálja a kéz száraz bőrét, ami segíti annak jobb regenerálódását és egészséges megjelenését. Emellett puhítja a kutikulát, így a manikűr hatékonyabb.

A pakolás segít a pihenésben és a mozgásszervi fájdalmak csökkentésében is. Wellness létesítményekben a hátra, az ízületekre és az izmokra alkalmazzák. Az eljárás jótékony hatással van az egész testre. A meleg paraffin elmélyíti a relaxációt, ami a stressz ellen is hat.

Használat:
  • Helyezze a paraffint a melegítőkádba, és győződjön meg arról, hogy a paraffinszint a „min” és a „max” jelzés között van, majd fedje le, és csatlakoztassa a tápegységhez.
  • A tápegységhez való csatlakoztatás után a melegítő stand-by üzemmódban van, amely alatt a kád tartalma nem melegszik fel, a kád aktuális hőmérséklete látható a kijelzőn.
  • A melgítés bekapcsolásához nyomja meg az ON/OFF gombot, és állítsa be a kívánt hőmérsékletet. A készülék LOW üzemmódban 65°C-on, HIGH üzemmódban 75°C-on melegít. A kívánt hőmérséklet kiválasztása után a hőmérsékletjelző emelkedni kezd, amíg el nem éri a beállított értéket.
  • Az eljárás megkezdése előtt ellenőrizze a paraffin hőmérsékletét a csuklóján, hogy elkerülje az égési sérüléseket.
  • Először alaposan mossa meg vagy fertőtlenítse a kezét. Mártsa be a paraffinba legalább 2x rövid szünetekkel, hogy a paraffinréteg megszáradjon a kezeiden, majd húzzon rá műanyag kesztyűt vagy paraffinzacskót. Utolsó rétegként használhat textil ujjatlan kesztyűt. Hagyja hatni 10-15 percig.
  • A hatóidő letelte után a viasz egy mozdulattal eltávolítható a bőrről, a műanyag zacskóval vagy fóliával együtt. A pakolás után ne mosson kezet. Az eljárás végén ajánlott hidratáló krémet felvinni szükség szerint.
  • A melegítés kikapcsolásához nyomja meg az ON/OFF gombot, amivel a melegítő visszaáll a stand-by készenléti üzemmódba. A kád lehűl, és a hőmérsékletjelző fokozatosan csökkenni fog.

Tisztítás: A kádat mindig kihűlt és a konnektorból kihúzott állapotban kell tisztítani. Enyhe, alkoholmentes fertőtlenítőszerrel, nedves ruhával tisztítsa meg, majd törölje szárazra.

Figyelmeztetés: Ha a melegítőt nem használja, biztonsági okokból ajánlott a konnektorból kihúzni.

Méretek és műszaki paraméterek:
A melegítő méretei: 31 x 24,5 x 17 cm
A kád méretei: 26 x 18 x 9 cm
Űrtartalom: 3500 ml
Súly: 1,05 kg
Teljesítmény: 300 W
Bemeneti feszültség: 220 / 230 V
Melegítési hőmérséklet: 65 és 75 °C

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot