Namman Muay Boxing Liniment 120ml

Namman Muay Boxing Liniment 120ml

7 190 Ft
5 661 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
7 190 Ft
5 661 FtÁFA nélkül

A thai masszázsolaj elsősorban sportolók és nagyobb fizikai igénybevétel esetén történő masszázsra szolgál. Tökéletesen felmelegíti az izmokat és felkészíti a fizikai teljesítményre, sportolás és nehezebb fizikai megterhelés után is alkalmas a fáradt izmok ellazítására, regenerálására.

A thai olajos masszázs jó megelőzés a sérülések és izomhúzódások ellen is, edzés előtt kell bemasszírozni. Kitűnően kenődik, és az enyhe melegítő hatása izomgörcsök és görcsök esetén is segít.

Használat: Használat előtt rázza fel a terméket. Naponta legfeljebb kétszer masszírozzon thai olajat a megfeszült izmok bőrébe. Az alkalmazás után alaposan mosson kezet. Ne használja a terméket az egész testen!

Figyelmeztetés:
Csak külső használatra. Gyermekek elől elzárva tárolandó. Nem alkalmas terhes és szoptató nők számára. Kerülje a szembe, nyálkahártyával és sérült bőrrel való érintkezést. Ha allergiás reakció lép fel a bőrön, hagyja abba a termék használatát és forduljon orvoshoz. 25°C alatti hőmérsékleten tárolandó.

Összetétel INCI: Paraffinum Liquidum, Aqua, Alcohol Denat, Ethyl Salicylate, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Menthol, Cupressus Sempervirens Oil, Dimethyl Sulfone, Eugenia Caryophyllus Bud Oil, Cymbopogon Flexuosus Oil, Camphor, Juniperus Communis Fruit Oil, Vanillyl Butyl Ether, Zingiber Officinale Root Extract, Tocopheryl Acetate, Capsicum Frutescens Fruit Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Methyl Salicylate, Citral*, Citronellol*, Eugenol*, Farnesol*, Geraniol*, Limonene*, Linalool*, Benzyl Benzoate*
*az illóolajok része

Csomagolás: 120 ml

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot