Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval

Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval
Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval
Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval
Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval
Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval
Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval

Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval

20 890 Ft
17 757 Ft
13 981 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
20 890 Ft
17 757 Ft
13 981 FtÁFA nélkül

Az üvegkancsós masszázsolaj melegítő a masszázs- és wellnesslétesítmények elengedhetetlen eszköze, a masszázsolajok felmelegítésére és a kívánt hőmérséklet fenntartására szolgál.

A felmelegített olaj javítja a masszázsok hatékonyságát, mert az izmok és inak gyorsabban ellazulnak. A meleg olajos masszázs oldja a feszültséget és nagyon pihentető és nyugtató hatású.

A melegítő három melegítési fokozatot kínál, míg az első fokozat 40-45°C-ra, a második fokozat 70-80°C-ra, a harmadik fokozat pedig 100°C-ra melegíti fel a masszázsolajat. A melegítési hőmérséklet könnyen beállítható egy forgókapcsolóval. A kívánt hőmérséklet elérése után a melgítés nem kapcsol ki, hanem fenntartja a beállított hőmérsékletet. A masszázsolaj már 5 percnyi működés után felmelegszik az optimális hőmérsékletre (40-45°C).

A csomag tartalmaz egy 210 ml-es, parafadugóval ellátott, zárható üvegkancsót és egy mikroszálas kendőt, amely a kancsó aljának áttörlésére szolgál a melegítőből történő kivétel után.

Használati útmutató:
Töltse meg az üvegkancsót masszázsolajjal és helyezze a melegítőbe. Öntsön körülbelül 110 ml vizet a kancsó és a melegítő ürege közötti térbe. Csatlakoztassa a melegítőt a hálózathoz és a forgókapcsolóval állítsa be a kívánt melegítési fokozatot. Vegye ki a masszázsolajos kancsót a melegítőből, az alját törölje át a mikroszálas kendővel, nehogy víz csöpögjön. A masszázs megkezdése előtt először győződjön meg arról, hogy a masszázsolaj megfelelő hőmérsékletű és nem túl forró. Vigye fel a felmelegített olajat a bőrre, és kezdje el masszírozni.

Jellemzők és műszaki paraméterek:
  • teljesítmény: 240 W
  • feszültség:: 220 V, 50 Hz
  • a tápkábel hossza: 1,2 m
  • a belső tartály átmérője: 80 mm
  • a belső tartály magassága: 98 mm
  • az üvegkancsó térfogata: 210 ml
  • hőmérséklet szabályozás 100°C-ig

A csomagolás tartalma: melegítő, parafa dugóval ellátott üvegkancsó, mikroszálas kendő.

Vélemény 6

Veronika
2025.9.12.

Minden gyorsan és rendben megérkezett. Nálunk elégedettség. Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Radu J.
2024.12.18.

Egyedülálló termék! Régóta álmodtam arról, hogy megtalálom, növeli a melegítés hőfokát, egészen a forráspontig. Ideális speciális masszázsokhoz. Általában a 3 flakonnal rendelkező melegítőt használom, szintén a velvesától, ez azonban sokkal jobban biztosítja a munka hőmérsékletet, mint más a piacon elérhető melegítők!

0.0.0.
velvesa
Parichat
2024.12.11.

Nagyon hasznos termék szép kivitelezéssel.

0.0.0.
velvesa
Katarína
2024.11.5.

nagyon elégedett vagyok, szép kinézet és praktikus. Köszönöm szépen

0.0.0.
velvesa
Katka
2024.11.5.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Mária
2024.5.3.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot