Masszázsolaj melegítő üvegkancsóval
Az üvegkancsós masszázsolaj melegítő a masszázs- és wellnesslétesítmények elengedhetetlen eszköze, a masszázsolajok felmelegítésére és a kívánt hőmérséklet fenntartására szolgál.
A felmelegített olaj javítja a masszázsok hatékonyságát, mert az izmok és inak gyorsabban ellazulnak. A meleg olajos masszázs oldja a feszültséget és nagyon pihentető és nyugtató hatású.
A melegítő három melegítési fokozatot kínál, míg az első fokozat 40-45°C-ra, a második fokozat 70-80°C-ra, a harmadik fokozat pedig 100°C-ra melegíti fel a masszázsolajat. A melegítési hőmérséklet könnyen beállítható egy forgókapcsolóval. A kívánt hőmérséklet elérése után a melgítés nem kapcsol ki, hanem fenntartja a beállított hőmérsékletet. A masszázsolaj már 5 percnyi működés után felmelegszik az optimális hőmérsékletre (40-45°C).
A csomag tartalmaz egy 210 ml-es, parafadugóval ellátott, zárható üvegkancsót és egy mikroszálas kendőt, amely a kancsó aljának áttörlésére szolgál a melegítőből történő kivétel után.
Használati útmutató:
Töltse meg az üvegkancsót masszázsolajjal és helyezze a melegítőbe. Öntsön körülbelül 110 ml vizet a kancsó és a melegítő ürege közötti térbe. Csatlakoztassa a melegítőt a hálózathoz és a forgókapcsolóval állítsa be a kívánt melegítési fokozatot. Vegye ki a masszázsolajos kancsót a melegítőből, az alját törölje át a mikroszálas kendővel, nehogy víz csöpögjön. A masszázs megkezdése előtt először győződjön meg arról, hogy a masszázsolaj megfelelő hőmérsékletű és nem túl forró. Vigye fel a felmelegített olajat a bőrre, és kezdje el masszírozni.
Jellemzők és műszaki paraméterek:
- teljesítmény: 240 W
- feszültség:: 220 V, 50 Hz
- a tápkábel hossza: 1,2 m
- a belső tartály átmérője: 80 mm
- a belső tartály magassága: 98 mm
- az üvegkancsó térfogata: 210 ml
- hőmérséklet szabályozás 100°C-ig
A csomagolás tartalma: melegítő, parafa dugóval ellátott üvegkancsó, mikroszálas kendő.
Kapcsolódó termékek
Vélemény 1
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot
A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.