Üvegkancsó parafa dugóval 210ml

Üvegkancsó parafa dugóval 210ml

1 389 Ft
1 094 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 389 Ft
1 094 FtÁFA nélkül

A 210 ml-es parafadugós üvegkancsó elsősorban a masszázsolaj melegítőhöz való. Emellett széles körben használják otthon is, például étkezéskor, étolajokhoz és fűszerekhez, kávé tejszínhez, szörpökhöz vagy házi készítésű likőrökhöz. Az üvegkancsó szép csomagolásként is szolgálhat kozmetikumokhoz, például folyékony szappanokhoz, samponokhoz vagy fürdősókhoz. Dekorációs homok és kavics szórásával dekorációnak is használhatja. A csőrnek és a kancsón lévő kis fogantyúnak köszönhetően a kiöntés kényelmesebb és egyszerűbb és nem áll fenn a tartalom nem kívánt csöpögésének veszélye.

A kancsóban parafa dugó van, amely alaposan lezárja a kancsó belsejét, és megakadályozza, hogy annak tartalma, legyen szó masszázsolajról vagy ételről, megromoljon, ha háztartási célokra használja a kancsót. A kancsó elegáns formájú, így bármilyen alkalomra és felhasználásra alkalmas.

A kancsó vastag üvegből készült, ennek köszönhetően ellenáll a törésnek, repedésnek és mosogatógépben is tisztítható.

A kancsó paraméterei:
Magasság: 16,2 cm
Átmérő: 6,8 cm
Térfogat: 210 ml
A fal vastagsága: 4 mm
A nyílás átmérője: 16 mm

A parafa dugó paraméterei:
Magasság: 15 mm
Alsó átmérő: 15 mm
Felső átmérő: 21 mm

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot