Fitnesz labda Lipt 55 cm
A fitnesz labda egy olyan segédeszköz, amely sokoldalú tevékenységet nyújt az egészsége megőrzéséhez és a relaxációhoz. A fitnesz labdával történő edzés csökkenti a szervezetben található feszültséget, megerősíti a has-és hátizomzatot, valamint aktiválja az ízületeket. Felhasználhatja, mint az ülőbútor alternatíváját is.
- a fitnesz labdának kellemes, csúszásellenes felülete van
- nem elpattanó anyagból van legyártva – nem pattan el a vékony, hegyes tárgyak behatolásánál, hanem lassan távozik a levegő, ami megvédi a sérülés elő. A nem minőségi labdáknál gyakran megtörténhet, hogy megsérül. Ha hozzáér egy élesebb tárgyhoz, az általános labda könnyen felrobbanhat, akárcsak a lufi. A mi fitnesz labdáinkkal ez nem történhet meg.
- teherbírás: 150 kg
A fitnesz labda felhasználása:
Edzés: a kondíciós edzések minden szintjén – a program növeli a test rugalmasságát, javítja a tartását, megerősíti az izmokat, javítja a kondíciót, vékonyít és formázza a testalkatot
Rehabilitáció: megfelelő a gerinc, térd és a boka sérüléseinél.
Dinamikus ülés: megerősíti a hasi és a hátizmokat, és tehermentesíti a csigolyát és a gerincet, javítja a testtartást, megelőzi a gerinc károsodásait.
Feszültség csökkentés: ugráljon és forogjon a fitnesz labdával, amely kihúzza az izmait és ellazít.
Aktív játék a gyermekek számára: a gyermekeket aktív ülésre kényszeríti – megvéd a gerinc sérülési elől.
Milyen nagyságú fitnesz labdát válasszunk?
Mérje meg a hosszúságot a vállaktól, teljesen a csuklóig. Válasszon mindig inkább nagyobb méretet!
Magasság Hosszúság a válltól a csuklóig A fitnesz labda átmérője
140-160 cm 45-50 cm 55 cm
160-180 cm 50-60 cm 65 cm
180 cm felett 60 és több cm 75 cm
Ha nincs pumpája, ajánljuk a megvételét a fitnesz labdához, a fitnesz labda egyszerű felfújásához és a megfelelő méret eléréséhez.
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot