Elektrostimulátor térdre és könyökre BEURER EM 29

Elektrostimulátor térdre és könyökre BEURER EM 29
Elektrostimulátor térdre és könyökre BEURER EM 29
Elektrostimulátor térdre és könyökre BEURER EM 29

Elektrostimulátor térdre és könyökre BEURER EM 29

19 990 Ft
18 591 Ft
14 638 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
19 990 Ft
18 591 Ft
14 638 FtÁFA nélkül

A BEURER EM 29 elektrostimulátor a térd és a könyök területének elektromos idegstimulálására szolgál. A mandzsetta belsejében kontaktelektródák találhatók, amelyek a bőrön keresztül stimulálják az idegrostokat, ezáltal hatékonyan enyhítik a fájdalmat, elősegítik a regenerációt és az endorfintermelést.

A mandzsetta kényelmes, tökéletesen illeszkedik a térdre és a könyökre, és alkalmazkodik az enyhe mozgáshoz. A mandzsetta mérete tépőzárral állítható. 25-70 cm könyök és térd kerületére alkalmas.

Az elektrostimulátor biztonságos, egyszerű kezelésű eszköz, amelyet akár otthon is használhat. A mandzsettához egy LCD kijelzős vezérlőegység csatlakozik, melynek köszönhetően beállítható az elektrostimuláció programja, hossza és intenzitása. A vezérlőegység hátulján beépített klipsz található, így olyan helyre rögzítheti, ahol nem akadályozza.

Tisztítás: A mandzsettát kézzel, langyos szappanos vízben tisztíthatja. Alaposan öblítse le, törölje át törölközővel, és hagyja teljesen megszáradni. Tisztításkor ne használjon forró vizet.

Figyelmeztetés: Az elektrostimulátor nem alkalmas epilepsziások, terhes nők, pacemakerrel és szívritmuszavarban szenvedők számára.

Kerület: 25 - 70 cm
Szín: fekete/narancs

Csomagolás:
1 x mandzsetta térdre és könyökre
1 x vezérlőegység
1 x kábel
3 x 1,5 V AAA elem

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot