Termékcsomagok, alap szalonfelszerelés | velvesa.hu

BASIC Szalon

BASIC Szalon

222 750 Ft
200 475 Ft
167 063 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
222 750 Ft
200 475 Ft
167 063 FtÁFA nélkül

Masszázsszalont nyit? Nem tudja pontosan mit kell beszereznie? Összeállítottunk egy olyan termékcsomagot, amelyre mindenképpen szüksége lesz. Minden, amire egy masszázsszalonnak szüksége van a masszírozás elindtásához, kedvezményes áron.

Ha más színű masszázságyat, hengert vagy félhengert szeretne, kérjük, adja meg ezt a rendelés megjegyzésében. Ha bármilyen kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, szívesen segítünk a  választásban.

A csomag tartalma:

  • 1. Masszázságy Lipt® D-05 1. Masszázságy Lipt® D-05
  • 2. Hordtáska masszázságyakhoz 2. Hordtáska masszázságyakhoz
  • 3. Félhenger párna 3. Félhenger párna
  • 4. Henger párna 4. Henger párna
  • 5. Alap masszázsolaj 1 l 5. Alap masszázsolaj 1 l
  • 6. Mandulás masszázsolaj 1l 6. Mandulás masszázsolaj 1l
  • 7. Olaj adagoló 1 l (2 db) 7. Olaj adagoló 1 l (2 db)
  • 8. Olajmelegítő 8. Olajmelegítő
  • 9. Masszázsolaj tartó tok övvel 9. Masszázsolaj tartó tok övvel
  • 10. Namman Muay thai krém 100 g 10. Namman Muay thai krém 100 g
  • 11. Egyszer használatos X formájú fejtámla 50 db 40g/m2 (2 db) 11. Egyszer használatos X formájú fejtámla 50 db 40g/m2 (2 db)
  • 12. Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2 (2 db) 12. Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2 (2 db)
  • 13. Egyszer használatos lepedő 500m x 70cm 13. Egyszer használatos lepedő 500m x 70cm
  • 14. Masszázs / Szauna lepedő 110x240cm (10 db) 14. Masszázs / Szauna lepedő 110x240cm (10 db)
  • 15. Törölköző 30x50cm (5 db) 15. Törölköző 30x50cm (5 db)
  • 16. Törölköző 50x100cm (10 db) 16. Törölköző 50x100cm (10 db)
  • 17. Fürdőlepedő 70x140cm (10 db) 17. Fürdőlepedő 70x140cm (10 db)
  • 18. Incidin foam 750ml 18. Incidin foam 750ml
  • 19. Izomrendszer FÉRFI 50,8x66 cm 19. Izomrendszer FÉRFI 50,8x66 cm
  • 20. Emberi csontváz - felépítményi rendszer 50,8x66cm 20. Emberi csontváz - felépítményi rendszer 50,8x66cm
  • 21. 3 ágyékcsigolya szett 21. 3 ágyékcsigolya szett
  • 22. Paravánok MR15 22. Paravánok MR15

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació