Velox Foam Extra 1l

Velox Foam Extra 1l

4 550 Ft
3 583 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4 550 Ft
3 583 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (2025. 4. 28 Önnél)
Kézbesítési információ

Az alkoholmentes spray fertőtlenítő hab tisztítja és fertőtleníti az alkoholra érzékeny eszközöket és felületeket. Ezek főként üveg, porcelán, fém, műanyag és gumi felületek. A habot masszázs-, wellness- és szépségszalonokban, de egészségügyi és szociális létesítményekben is használják. Alkalmas masszázságyak, bőrkárpitok, műbőr felületek, fotelek, orvosi műszerek, rehabilitációs segédeszközök, inkubátorok és lámpák fertőtlenítésére.

A fertőtlenített felületeken nincs foltosodás, kopás, mert a fertőtlenítő hab nem tartalmaz aldehideket, színezékeket vagy foszfátokat. Kíméli az ABS műanyagot és a bevonó anyagokat. Széles spektrumú hatásának köszönhetően hatékony a baktériumok, gombák és vírusok ellen.
A készítményt hígítatlanul használjuk, azonnali felhasználásra alkalmas. A kezelt felületeket nem kell vízzel leöblíteni, csak eldobható ronggyal letörölni.
A fertőtlenítő hab kellemes citrus illatú, és a felvitel után tisztán, biztonságosan és további vendégek számára készen hagyja a felületeket.

Használat:
  • A palackon lévő porlasztó kétállású rögzítéssel rendelkezik, mellyel állítható a készítmény kijuttatása spray vagy hab formájában. A habfeltét használatakor nem keletkezik aeroszol, ezért inkább masszázsszalonokban használható az ágy és a szerszámok fertőtlenítésére a következő vendég érkezése előtt. A habot permetezővel 20-30 cm távolságból vigyük fel a felületre úgy, hogy az egész felületet befedje. Hagyja hatni a habot az előírt ideig, attól függően, hogy milyen baktériumspektrumot kíván eltávolítani a fertőtlenített felületről. Törölje le a felesleges habot egy eldobható törülközővel. Ügyeljen arra, hogy a fertőtlenítőszer egyenletesen és elegendő mértékben kerüljön a teljes tisztított felületre.
  • A fertőtlenítő habot fújja eldobható törölközőre, dörzsölje át a felületet és hagyja rajta, amíg meg nem szárad.

Különösen érzékeny anyagok (természetes bőr) fertőtlenítésekor ajánlatos először egy kis, rejtett területen tesztelni a fertőtlenítő hab reakcióját.
Figyelmeztetés: Alkalmazáskor használjon védőfelszerelést. Kerülje a szemmel és arccal való érintkezést. Bőrrel való érintkezés esetén mosson kezet szappannal és meleg vízzel. Ne keverje össze a készítményt más fertőtlenítőszerekkel.

Összetétel:

100 g fertőtlenítő hab tartalma:

  • 0,15 g – N-(3-aminopropyl)-N-dodecylpropán-1,3-diamín
  • 0,14 g – Poly(oxy-1,2-etándiyl),a-[2-(didecylmetylamino)etyl]-omega-hydroxy-,propanoát (só)

Térfogat: 1000 ml

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot