STRONG POWER Herbal Natural krém 100g

STRONG POWER Herbal Natural krém 100g

4 722 Ft
3 718 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4 722 Ft
3 718 FtÁFA nélkül

A természetes gyógynövényekből készült krém felfrissíti a túlterhelt testrészeket, különösen sportteljesítmény vagy egyéb megerőltető fizikai tevékenység után. A krém kiválóan alkalmas mozgásszervi problémák esetén masszázsra.

A gyógynövényes krém fő összetevője az árnika, amely erős gyulladáscsökkentő hatással bír, és hozzájárul a gyorsabb izomregenerációhoz.

Egyéb összetevők a mentol, a borsmentaolaj és a rozmaringolaj. Ezeknek a természetes kivonatoknak a kombinációja gyengéd hűsítő hatást és jobb vérkeringést biztosít a bőrnek, aminek köszönhetően a fáradt izmok gyorsabban ellazulnak.

A lazító és nyugtató hatást fokozza a szibériai fenyőolaj, amely frissíti a légutakat is.

Figyelmeztetés: Ha érzékeny bőre van, ellenőrizze a toleranciát úgy, hogy kis mennyiségű krémet ken az alkarjára. A krém 3 év alatti gyermekek számára nem alkalmas.

Tárolás: +5 és +25°C közötti hőmérsékleten tárolandó.

Összetevők (INCI): Aqua, Alcohol Denat., Menthol, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Polysorbate 80, Butylene Glycol, Camphor, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Carbomer, Mentha Piperita Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Abies Sibirica Needle Oil, Arnica Montana Flower Extract, Triethanolamine, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Limonene, Linalool, Citronellol

Csomagolás: 100 g

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot