Shiatsu masszázspárna MG 135

Shiatsu masszázspárna MG 135
Shiatsu masszázspárna MG 135
Shiatsu masszázspárna MG 135
Shiatsu masszázspárna MG 135
Shiatsu masszázspárna MG 135

Shiatsu masszázspárna MG 135

29 990 Ft
23 614 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
29 990 Ft
23 614 FtÁFA nélkül

A Shiatsu Beurer MG 135 párna olyan elektronikus masszázseszköz, amelyet a hát, nyak, váll és a láb ellazító és regeneráló masszírozására tervezték.
Belsejében két pár masszírozófej található, amelyek egyszerre forognak az óramutató járásával megegyező és azzal ellentétes irányba, szimulálva a hagyományos kínai shiatsu masszázstechnikát.

A párna hatékonyan serkenti a nyirokrendszert, a vérkeringést és enyhülést nyújt a nyak, a kar, a hát alsó vagy a comb feszült vagy merev izmainak. A masszázs során alkalmazhatja az infravörös fény és a hő funkcióját, mely növeli a kényelmet és erősíti a masszázs hatásait.
A Shiatsu masszázspárna tökéletes pihenést és kikapcsolódást biztosít. Vezérlése egyszerű, így akár otthon is használható.

A párnahuzat levehető és mosógépben mosható (30°C-ig).

Használat:
A tápkábel segítségével csatlakoztassa a masszázspárnát a konnektorba, majd helyezze a masszírozni kívánt testrész alá. A gombbal bekapcsolja a párnát, ekkor érezni fogja a fejek forgását.
A fejek forgásirányának megváltoztatásához nyomja meg ugyanazt a gombot. Az infravörös fény és a fűtés funkció aktiválásához nyomja meg a második gombot. A párna kikapcsolásához nyomja meg és tartsa lenyomva a bekapcsológombot.
A masszázs ajánlott hossza 15 perc, amely idő után a készülék automatikusan kikapcsol. Ha folytatni szeretné a masszázst, újra bekapcsolhatja a készüléket.

Paraméterek:
Méretek: 40 x 40 x 10 cm (magasság x szélesség x vastagság)
Súly: 1,8 kg
Teljesítmény: 18 W
A huzat színe: szürke

Csomagolás:
Shiatsu masszázspárna
Hálózati tápkábel
Levehető huzat

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot